Gå til innhold

Trailer: L.A. Noire (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes at jeg kan huske at jeg leste et sted at utviklerne sa at ansikt animasjonene i uncharted 2 og mass effekt 2 ikke kunne sammenlignes med LA Noire. vel... animasjonene er vel gode, men det hjelper lite når resten av grafikken ikke ser ut. Og hva skjer med ørene til personene? ser jo nesten ut som de har blitt smeltet sammen..

Men har tro på at dette kan bli en liten godbit i 2011 :)

Lenke til kommentar

SJUKE ansiktsanimasjoner som resten her har påpekt. Hun dama som ble skremt virka jo nesten realistisk(mye pga. det veldig korte klippet/scenen), ihvertfall sammenlignet med hva vi har sett i spill frem til nå. Men ellers er grafikken mer enn god nok, og forsterkes ekstremt av tidenes ansiktsanimasjoner.

Lenke til kommentar

Grafikk har lite å si for innlevelse.... Den er kun der for å redde spillet om det er dårlig.

Jeg syntes dette ser bra ut... Animasjonene er epic. Så de må bare stå på.

Håper bare spillet er bra ellerst. Traileren ga meg ikke noe annen glede enn gjennom arbeide fjes bevegelser. ^^

 

Men gleder meg å se hva det blir til...

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg ansiktsanimasjonene var pene, men totalt blottet for reelle følelser. Alle ser ut som tomme skjell og ikke mennesker som egentlig føler noen ting.

 

Mulig, men uansett har ansiktsanimasjoner aldri sett bedre ut. Det har selvsagt blitt gjort gode forsøk på å vise følelser i mer cartoony-spill, men når det kommer til spill som prøver å ha en realistisk grafikk er det ingenting jeg har sett som er i nærheten av dette.

 

Det er ikke fotorealistisk, men det er det nærmeste vi har kommet til nå.

Lenke til kommentar

folk som synest dette er "tidenes ansiktsanimasjoner" har tydeligvis ikke spillt Heavenly sword eller Enslaved. Synest de spillene hadde bedre ansiktsanimasjon.

http://www.youtube.com/watch?v=WQnKWknRpgk

 

Bohans court som starter rundt 2:10 i den filmen er nice. Verdt å nevne at stemme skuespilleren og motion capture karen som spiller Bohan heter Andy Serkis som også spillte Golum i ringenes herre og Monkey i Enslaved. Ser også at han skal spille Captain Haddock i den kommende Tintin filmen...som spielberg visst nokk skal produsere og skal bli en trilogi.AWESOME!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...