Gå til innhold

Gamercraft. Ny, helnorsk Warcraft III klan med gamer.no folk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har prøvd moutain giant med taunt og lightningshield mot masse melee? Har lurt litt på om det ville funke :ermm:

hehe, ingen dum idé, egentlig, bortsett fra at taunt som tiltrekking er veldig lett å unngå hvis du er litt våken. dessuten har vel MG spellresistance? bør helst ha det, jaffal?

Lenke til kommentar

MG's har er spell-imune om du oppgradere ja, fant ut det først nør jeg skulle posesse 6 MG's i et FFA game(med undead)... Ble veldig lang i maska når det sto at de var imune, trodde de bar var "resistant" og ikke imune...

 

Er det noen som kan si hvor jeg laster ned "standalone" patch 1.14? Trenger fordi jeg skal på LAN(long story...)

Blizzard's sider fungere ikke til det enda...

 

 

(Morrowind er fett, men SW: KOTOR er fetere :) )

Lenke til kommentar
MG's har er spell-imune om du oppgradere ja, fant ut det først nør jeg skulle posesse 6 MG's i et FFA game(med undead)... Ble veldig lang i maska når det sto at de var imune, trodde de bar var "resistant" og ikke imune...

 

Er det noen som kan si hvor jeg laster ned "standalone" patch 1.14? Trenger fordi jeg skal på LAN(long story...)

Blizzard's sider fungere ikke til det enda...

 

 

(Morrowind er fett, men SW: KOTOR er fetere :) )

Har ikke funnet standalone og jeg har heller ikke funnet no cd til den.....

 

Det blir ikke noe warcraft på lan med meg hvis jeg ikke finner nocd til vennene mine.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...