Josten Skrevet 4. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 Nå er den 21.00 (litt over) møt opp! channel: gamercraft Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg er der nå... Kom an people ^^ Lenke til kommentar
jokki Skrevet 4. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg er alene nå og kjeder raua av meg. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 4. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg er alene nå og kjeder raua av meg. Hva er nicket ditt? Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 4. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg er alene nå og kjeder raua av meg. aleine kan du ikke ha vært.. kan hende du var på når vi spilte en kamp mot hverandre da Lenke til kommentar
jokki Skrevet 4. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg er alene nå og kjeder raua av meg. Hva er nicket ditt? nicket mitt er MaXiMoS og jeg kom sikker på når dere spilte. gadd ikke vente så jeg joina et game. er online nå Lenke til kommentar
Restart- Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg blei ikke med... Sorry, jeg hadde glømt hvordan jeg joina en game.. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Jeg blei ikke med... Sorry, jeg hadde glømt hvordan jeg joina en game.. Du trykker på custom game også skriver du inn gamename! Endret 5. desember 2003 av hwknut Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 jeje, men da møtes vi på søndag igjen da vel?? kl ??.?? når passer det for dere? Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 jeje, men da møtes vi på søndag igjen da vel?? kl ??.?? når passer det for dere? Dro ikke til bestemor, så jeg kan på Lørdag til klokken 7 og på søndag! Lenke til kommentar
E.T Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 jeg er med. Er level 24 AKA: reaper Lenke til kommentar
Josten Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) bra! Nå begynner vi jo å bli virkelig mange. Tror ikke jeg kan på kvelden i morra. Skal bort da tror jeg. Hadde vært stilig å få opp en nettside også. Noen som er gode med det, og som har tid? Har selv aldri satt mine bein i html eller php osv. Endret 5. desember 2003 av Josten Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 bra! Nå begynner vi jo å bli virkelig mange. Tror ikke jeg kan på kvelden i morra. Skal bort da tror jeg. Hadde vært stilig å få opp en nettside også. Noen som er gode med det, og som har tid? Har selv aldri satt mine bein i html eller php osv. Er dere på nå? klokken 11.41 Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg kom nettop hjem, er det noen som vil ta seg et game er det bare å si ifra, noen som er på? Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg kan ikke i dag.. så hvis vi møtes i morgen kl 16.00 elns, så hadde det vært fint.. greit for dere eller? Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 jeg er med. Er level 24 AKA: reaper det er bra lag deg en acount med gc- foran, og møtt opp på gamercraft @ bnet i morgen kl 16.00 Lenke til kommentar
Josten Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 Tror jeg kan i morgen. Skal prøve å være der. Lenke til kommentar
knug Skrevet 7. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg er interessert i aa joine en klan i warcraft 3, men har ikke frozen throne ennu. kan tenke meg å gå på b.net over jul. Vil helst ha en E-mail, men tør ikke legge den ut her, da kna man jo bli overlesset med søppel, men gi meg et svar her og jeg følger gjerne anvisninger. M.V.H Øyvind Sørensen Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 7. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Ok, nå trenger vi virkelig folk på b.net! Med litt godvilje fra folk som ser dette nå så kan vi starte klanen ikveld! Kom til kanalen GAMERCRAFT! Vi er åtte stykk på nå. Endret 7. desember 2003 av JayHeM Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 7. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2003 NÅ ER KLANEN I GANG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg