Gå til innhold

RIP GOG.COM


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helvetes dritt, kjøpte nettopp age of wonders derifra i stedet for impulse. Nå er jeg like langt, jeg har alle spillene på pc'en, men det samme problemet som med de gamle cd'ene jeg har. Ingen steder å få de tilbake viss uhellet skulle være ute. Utrolig trist at så BRA side blir lagt ned mens dritt som steam kjører på som aldri før.

 

Nei steam er ikke dritt, men i forhold til gog.com er det søppel av en annen verden.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Rykter går at prosjektet bare forlater Beta, og at siden relanseres snart, hadde vært best.

 

Angående kjøpte spill som ikke er lastet ned enda: De skal fikse dette innen en uke, slik at alle får gjort dette (relansere siden kanskje?)

 

EDIT: Er snakk om en pressekonferanse om noen dager...

Endret av Atomics
Lenke til kommentar
This'll be my last post here as frankly, you guys are all obsessed with the idea of this being a stunt that you can't see how fucked up this situation really is.

 

http://www.bankier.pl/inwestowanie/profile/quote.html?symbol=OPTIMUS&format=detailed

 

I'll post this again, as the trading value (Market Cap) has been ignored (even by me) up until now. According to this, Optimus (Who own CDP I can say with utmost certainty now), have a market value of less than $6million. Even with the recent lift in their share price this company is utterly worthless. The reason? Before they bought CDP, Optimus racked up some serious debt, and took on even more to buy CDP, this has left them in a major hole financially.

 

As stated above, last week Optimus sold 3.5million shares and has tried to re-jig the company to transfer their debt to something less unstable, this has triggered an EGM (For this Wednesday) which on it's own, would be unexciting. However, someone appears to have bought all the shares in one block and are using their new power to force Optimus to change their company strategy. This investor is at the moment, unknown but will be revealed at the company EGM.

 

My opinion is that this mystery investor has called for GOG to be totally changed, possibly to have DRM introduced and to change their business model completely. This leads me to believe the investor is a publisher, but I am not sure who, but there are signs that MAY be pointing to Atari SA, CD Projekt's long term publisher partner in Europe.

 

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=23420772&postcount=385

Endret av Acrid
Lenke til kommentar

Ok, etter å ha lest litt, verkar det sannsynleg at dette er eit marknadsføringsstunt. Eg håpar verkeleg det...i alle tilfelle er eg glad for at eg ikkje hadde sendt bestillinga på konvoluttar og kvitt pulver før eg las litt meir.

 

Dersom dette er eit stunt, synast eg ikkje det er eit veldig bra eit.

 

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...