Gå til innhold

Vant du Medal of Honor-betatilgang? (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er noen som har en nøkkel som ikke trengs. Ber jeg deg vennligst kontakt meg. Da blir jeg tidenes lykkeligste gamer :)

 

Hvis du er så sugen på dette spillet, kan du ikke bare forhåndsbestille det og få en beta-nøkkel?

Kunne godt likt en kode selv..

 

Det er det som er problemet. Jeg tørr ikke å bestille spillet. Jeg har spilt alle de andre Medal of Honor spillene og de fleste skuffet meg i både mekanikk, teknisk og gameplay. Så jeg vil ikke bestille noe som kan skuffe og floppe for meg. I tillegg har jeg kun råd til 1 spill av Black Ops og Medal of Honor. Og betaen var den eneste utveien.

Lenke til kommentar

Da blir det dessverre ingen Gamer.no på meg mer :( Og det mener jeg, serriøst. Hadde så lyst på den betaen at jeg kunne gi GameStop eller Rema 1000 Modern Warfare 2 og Bad Company 2 gratis kun for en beta kode. Men nå er uansett alle mine sjanser ute. Ingen beta, ingen Medal of Honor :( *skriker og hyler på samme tid*

Om du smart nå, så kan du gi Gamestop MW2 og Bad Company 2, så får du betakoden, som du har så veldig lyst på, i tillegg til at du får spillet på release. Nå har du ingen unnskyldninger. Det er bare en krone du må betale, om det er unnskyldingen så skal jeg faen meg komme til deg å sponse deg med en mynt.

Lenke til kommentar

Om du forlater alle stedene hvor du har mulighet til å vinne forhåndstesting av spill bare fordi du ikke vinner et par ganger vil du ikke sitte igjen med mange mulighetene til å vinne i det hele tatt, vil du vel?

 

Jeg vant ikke, men jeg skal nok klare meg. Flerspiller-delen ser jo tøff ut, men litt vel mye blåkopi av CoD: Modern Warfare 2 kanskje? Samme visuelle spam når du dreper noen, omtrent samme blodeffekten når du tar skade og veldig kaffefilter-farge på omgivelsene.

 

 

 

Lenke til kommentar

Om det er noen som har en nøkkel som ikke trengs. Ber jeg deg vennligst kontakt meg. Da blir jeg tidenes lykkeligste gamer :)

 

Hvis du er så sugen på dette spillet, kan du ikke bare forhåndsbestille det og få en beta-nøkkel?

Kunne godt likt en kode selv..

 

Det er det som er problemet. Jeg tørr ikke å bestille spillet. Jeg har spilt alle de andre Medal of Honor spillene og de fleste skuffet meg i både mekanikk, teknisk og gameplay. Så jeg vil ikke bestille noe som kan skuffe og floppe for meg. I tillegg har jeg kun råd til 1 spill av Black Ops og Medal of Honor. Og betaen var den eneste utveien.

 

Wow, hvorfor var det så jævlig viktig for deg å vinne da? Det finnes alltid videoer på Youtube som du kan se på, eller vente til det som kalles, um... anmeldelser?? /facepalm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...