Gå til innhold

Vi pakker ut Xbox 360 Slim (X360)


Anbefalte innlegg

har forhåndsbestilt den nye xbox på gamestop. koster 999,- å bytte inn en elite å få den nye lekre xboxen

 

Høres bra ut! Men finner ikke tilbudet på nettsidene deres.. Er det slik at du må levere inn boxen nå, eller kan du vente? Jeg er ikke ferdig med Red Dead enda skjønner du.. :)

 

ta å ring din lokale gamestop butikk du. dem ha tilbudet på sidene sine noen dager men så kom sommer salget. tilbudet varer til 15 juli.

du trenger ikke å lever in din xbox før du henter den nye. men dem vil ha litt penger for å holde den av til deg da. betalte vell 200 kr i forskudd viss jeg ikke tar feil.

Endret av ingeplinge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja ! New wrapping , same shit. Isteden for å bruke ressurser på å lage en bedre konsoll rent teknologisk, så gjør MS den 7 år gamle teknoen litt penere.Frister ikke oss seriøse gamere nevneverdig,,,,,,

Er jo gjort endringa på chipsettet då. Dei har gått ifrå 65nm til 45nm. Dette betyr mindre varmeutvikling, mindre støy og betre stabilitet.

 

Du skjønar vel det at dei ikkje kan endre på CPU/GPU etc, for å få meir 'juice' utav den? Dei må jo køyre på samme nivå som dei andre konsollane - slik at utviklarane har ein bestemt 'resource pool' å forsyne seg frå når dei lagar programvare.

Lenke til kommentar

Jaja ! New wrapping , same shit. Isteden for å bruke ressurser på å lage en bedre konsoll rent teknologisk, så gjør MS den 7 år gamle teknoen litt penere.Frister ikke oss seriøse gamere nevneverdig,,,,,,

 

Same shit? 65nm->45nm chipset er jo en forbedring innvendig, i tillegg til innebygd WLAN, for å nevne noe. Get your facts straight.

 

@ topic: Tror det blir Slim på meg også snart :)

Lenke til kommentar

Den er jo litt sexy å se på, men like slim som et par slitte piggdekk.

 

Selv syns jeg den ser mer ut som noe Eva Solo ville kalle en osteskjærer. Men ok, jeg syns den er litt lekker også. Og den er jo mindre, så slim er jo i og for seg dekkende fordi den er not as fat som den gamle. Selv om den med fordel kunne fått et annet økenavn enn ett allerede tatt av konkurrenten.

 

"Dessverre" har jeg ikke noe nytte av å bytte, jeg har allerede en rimelig ny Xbox 360 (den røde som kom i fjor), og jeg har alt kjøpt trådløs nettverkstilkobling og jeg opplever heller aldri at den bråker. Hadde de fortsatt med den gamle harddisken hadde jeg vurdert det, men jeg kommer neppe til å bytte de nærmeste årene.

Lenke til kommentar

Dette er jo en god løsning. En ny enhet, som ikke har noe vi med Elite mangler, MEN alikevel kan få en med release konsollen til å oppgradere. Wifi og 250 GB HDD er jo nice det. Samtidig som den er smoothere. Gull nok. Personlig oppgraderer jeg ikke, men skjønner at noen vil. Dessuten er det enda ingen forskjell på de men 'gammel' og 'ny' konsoll.

Lenke til kommentar

]Er jo gjort endringa på chipsettet då. Dei har gått ifrå 65nm til 45nm. Dette betyr mindre varmeutvikling, mindre støy og betre stabilitet.

 

Du skjønar vel det at dei ikkje kan endre på CPU/GPU etc, for å få meir 'juice' utav den? Dei må jo køyre på samme nivå som dei andre konsollane - slik at utviklarane har ein bestemt 'resource pool' å forsyne seg frå når dei lagar programvare.

 

Det tok MS 5 år å lage et produkt som hadde bra nok kvalitet nok til å kunne selges,kudos for det :p

Det andre du snakker om er bare svada,programvare takler forskjellig hardware , det er bare snakk om utfordringer.

Lenke til kommentar

Jeg liker formuleringen: "Konsollen har DEFINITIVT blitt LITT mindre"

 

Hvis du ikke hører lyden fra 360'en når du spiller så kan du ikke si at du hater lyd fra elektronisk utstyr! Det er en vesensforskjell på lyden av en TV som står på uten lyd og lyden av en 360 som tygger seg gjennom en DVD. Lyden fra en TV uten lyd oppfattes bare av spesielt interesserte (og nesten aldri av damer...go figure) men lyden fra en 360 må du være totalt døv for å ikke høre.

 

Jeg har eid 4 forskjellige 360'er (den siste en svart elite) og alle som en har hatt meget høy viftelyd (i forhold til en PC)

 

Dårlig formulering av meg ja. Mente selvsagt at jeg hater viftesus og bråk fra elektronisk utstyr, men jeg synes ikke viftesusen fra X360 er høy i det hele tatt. Jeg har alle spillene på hardisken til X360. Men uten å ha det på hardisken så bråker dvd drevet, ja.

Lenke til kommentar

Huff. Hater slik pianolakk/glatt overflate som det blir mer og mer av på teknologi.

 

Ser flott ut når du pakker det nytt ut av esken, men etter kort tid er det fullt av fingermerker, støv, riper, skraper og annet dritt.

 

Håper denne trenden forsvinner snart. Mer av materialet Sony valgte på den nye PS3 modellen takk. Ser nesten like bra ut nytt og holder seg like bra i lang lang tid.

Lenke til kommentar

Heter den virkeligt Slim ? ... te så fall har dei vore dårlige te finne på et navn, for PlayStation Slim er vell den rette eigaren

Eg trur dei berre marknadsførar den som XBOX 360 <HDD space>. I dette tilfellet vil den nok heitte XBOX 360 250GB, likt som PS 3. Eg trur Slim berre er eit ord som er teken med i rekninga grunna at den er .. slankare.

 

The Xbox 360 S[24] (commonly referred to as the Slim and marketed and packaged simply as the Xbox 360) is a redesign of the Xbox 360 hardware which was officially announced on June 14, 2010. The first Xbox 360 S model to be released is the 250 GB model[28], replacing the Xbox 360 Elite at the US$300 price tier. A second version of the hardware, set to release at the Xbox 360 Arcade's US$200 price point, is currently in development[11][29] and due for release in the autumn of 2010 in the US.[30] Unlike previous generations of the console which had names to distinguish different SKUs, the new models are to be marketed solely by the amount of included storage,[11] in a similar fashion to current models of its main competitor the PlayStation 3.
Lenke til kommentar

]Er jo gjort endringa på chipsettet då. Dei har gått ifrå 65nm til 45nm. Dette betyr mindre varmeutvikling, mindre støy og betre stabilitet.

 

Du skjønar vel det at dei ikkje kan endre på CPU/GPU etc, for å få meir 'juice' utav den? Dei må jo køyre på samme nivå som dei andre konsollane - slik at utviklarane har ein bestemt 'resource pool' å forsyne seg frå når dei lagar programvare.

 

Det tok MS 5 år å lage et produkt som hadde bra nok kvalitet nok til å kunne selges,kudos for det :p

Det andre du snakker om er bare svada,programvare takler forskjellig hardware , det er bare snakk om utfordringer.

Heile saka med konsoll er jo at det er ein 'unified platform' - det er for at når dei utviklar spel til PS3 eller XBOX 360 har dei ei gitt takhøgde. Det skjønar du også.

 

Programvare støttar sjølvsagt forskjellig hardware. Men i denne samanhengen kan dei ikkje byrje å endre. Dei kan f.eks ikkje bytte ut PowerPC prosessoren på 3,2 GHz med ein på 3,7 - evt bytte ut GPU med 2 stk frå ATi som står i Cross-fire.

 

Og dei har nok ikkje brukt 5 år på å lage ei maskin dei kan selge. Synes du er barnsleg - og innlegga dine vitnar om særs lite intresse for området. Skjønar ikkje kva du gjer i denne tråden.

Lenke til kommentar

Navnet er bare Xbox 360. Evt. "New Xbox 360", noe alá NXE for programvareoppdateringen høsten 2008.

 

Jeg vet ikke enda om jeg bytter inn min Elite eller ikke. 1000,- i mellom er ganske mye når en kan få en splitter ny Xbox 360 till under 2000,- på nettet. Å selge min nåværende Elite med noen spill til over 1000,- er nok ingen sak.

Lenke til kommentar

Jaja ! New wrapping , same shit. Isteden for å bruke ressurser på å lage en bedre konsoll rent teknologisk, så gjør MS den 7 år gamle teknoen litt penere.Frister ikke oss seriøse gamere nevneverdig,,,,,,

 

Jeg greier fint å snakke på vegne av meg selv, "seriøs" gamer. Og jeg liker looken på den nye 360'en. Du ser egentlig bare ut til å lange ut med fjas istedefor å komme med begrunnelser.

 

Bedre konsoll = helt ny konsoll ellers mister hele konsoll konseptet sin mening, da har man en spill PC uten alt det andre en PC kan gjøre. Teknologien er forsåvidt forbedret ved at deler innvendig har blitt forbedret rent teknisk, (varme produksjon, strøm forbruk)bare ikke ytelse.

 

Du lukter dårlig troll lang vei :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...