Lakus Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Nei, jeg tror ikke den er noe bedre, men den har muligens blitt litt strammere i fisken. Jeg fyrte nettopp opp min Slim for første gang og det var en litt rar opplevelse. Rett etter at Xbox-logoen har rullet seg inn på skjermen var det bare stillhet. Etter fire år med at Xboxen fyrer opp mer eller mindre i synk med logoen var jeg blitt så vandt til buldringen at når jeg ikke hørte noen hestekrefter dure under bordet ble jeg litt bekymret. Det tok meg selvfølgelig ikke noe mer enn noen få millisekunder før jeg tittet ned og ble påminnet om de nye svarte boksen, men jaggu ble jeg ikke bekymret et lite øyeblikk.
The Walking Dead Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 http://www.gamerzines.com/xbox-360/news/xbox-360-250gb-hard-drive-sold.html 250gb hdd skal visst bli solgt separat etter at slim 4gb kommer.
MindTooth Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Håper å kunne bytte inn min gamle etterhvert. Men venter nå på å få først ordnet den jeg har Leste om at folk opplevde problemer med Wi-Fi, noe dere har opplevd?
Trondenils Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 4gb er utvilsomt den beste pakka. Men det spørs vel om den i det hele tatt kommer hit siden 360 allerede selges så billig i Norge. Tipper vi vil kun se den i kinect bundel, ikke alene.
Lakus Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Jeg kan egentlig ikke helt fatte hvorfor de selger en konsoll med så lite lagringsplass. Det må da nesten koste mer å begrense den til 4GB enn å slenge inn en 80 gigger.
Erik Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 http://gameinformer.com/b/news/archive/2010/08/09/kinect-250gb-360-bundle-coming.aspx
Trondenils Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Jeg kan egentlig ikke helt fatte hvorfor de selger en konsoll med så lite lagringsplass. Det må da nesten koste mer å begrense den til 4GB enn å slenge inn en 80 gigger. 4gb flash minne koster nok MS bare et par dollar. Og denne er selvsagt for at de skal kunne selge en billigere versjon, akkurat som arcade var. Og det gjør de jo, den koster bare $199 mot $299 for 250gb pakka. Kun et mindretall som har bruk for stor harddisk egentlig særlig nå som man kan bruke usb enheter som lagring. De taper nok en del penger på å selge denne versjonen til bare 199 men de vinner priskrigen mot PS3 f.eks. Men det virker som MS har bare sluppet noen få av den hittil, det er visstnok vanskelig å få tak i den i USA enda den ble offisielt sluppet 3 August. Salget av 250gb versjonen går sikkert så bra at MS ikke har særlig lyst til å selge denne for mye enda. Langt mindre fortjeneste på denne som sagt.
Toman18 Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Viss dere hører nøye etter noe during så er det ikke selve maskinen som durer det er faktisk strømadapteret som durer, det har jeg hørt og kan godt ta lydopptak viss noen skal ha bevis, alt jeg sier er ikke pisspreik eller spredning av fan-flagget mitt Må finne en måte å stue den lyden vekk, den er roligere ja men ikke roligste maskinen jeg har av mine 15 andre maskiner for å si det slikt
Lakus Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Alle kan ikke være den kraftigste, stilleste og mest feilfrie konsollen.
nub_nutz Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Jepp, faktisk tror eg min PSU lager mere støy enn konsollen også! Ganske latterlig i grunn Men pr. i dag er min Xbox 360 slim den roligste konsollen i denne generasjonen. Men så har jo min PS3 og Wii noen år på baken, og har blitt litt mindre roilige med årene Den roligste konsollen min må vere Nintendo 64 eller Sega Master system, ingen vifter og ingen spinnende medier. Siden vi først er inne på det.
Mr. Pants Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 PSU'en bråker mest her også, men lydnivået er såpass lavt at jeg ikke legger noe spesielt merke til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå