Gå til innhold

E3 2010 - Sonys pressekonferanse


Anbefalte innlegg

Utrolig skuffa. Twisted Metal var en liten trøst, men kom igjen! Hvor er Agent?! Satt og ventet på det hele tiden. Og ikke noe gameplay fra verken iNfamous 2 eler GT5. Uforståelig at Sony klarte å få så lite ut av en 2(!) timers pressekonferanse. Sorcery var ihvertfall en hyggelig overraskelse. Frustrert!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er dette med at folk er så skuffet. Synes dette var en veldig bra presentasjon. Sony snakker alltid mye om tall og slikt, men uansett viste de masse bra. Etter min mening var i alle fall dette langt bedre enn MS og Ubisofts konferanser, men ikke helt så bra som Nintendos.

 

Mange spill jeg er skuffet over at vi ikke fikk se noe fra, men satser på at vi får se noe nå som morroa begynner med intervjuer med spillutviklere og alt det der. :D

 

@Leflus: Helt enig 5/6 fra meg også.

 

Og Kevin Butler er morsom. De skulle hatt ham til å lede konferansen i stedet. ^_^

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Bare jeg som syntes det er rart med GT5, jeg mener Sony står og sier hvor mye serien betyr for de, de sier det kommer ut om måneder, men det eneste vi får se er en trailer.

 

Prologue var bra, men den timelap tingen de gav ut, var jo katastrofe, så begynner å bli nervøs.

 

Og dessverre, ikke noen nye IPs, bare oppfølgere, folk har blitt late.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Hva er dette med at folk er så skuffet. Synes dette var en veldig bra presentasjon. Sony snakker alltid mye om tall og slikt, men uansett viste de masse bra. Etter min mening var i alle fall dette langt bedre enn MS

 

Har det noe å si at den var bedre enn MS sin? Det burde jo tross alt bare mangle.

 

Forøvrig her er IGN live schedule for kvelden.

 

Må ærlig innrømme at jeg gleder meg mer til imorgen.

 

2:00 PM Gears of War 3

2:20 PM Fable III

2:40 PM Driver: San Francisco

3:00 PM Crysis 2

3:20 PM Ghost Recon: Future Soldier

3:40 PM Star Wars: The Force Unleashed 2

4:00 PM Madden NFL 11

4:20 PM Sony Move - Tiger Woods PGA Tour 11

4:40 PM NCAA Football 11

5:00 PM EA Sports MMA

5:20 PM Assassin's Creed: Brotherhood

5:40 PM Halo: Reach

 

Masse hjernedød action, og sportsspill. Jaja, jeg kan like det for all del. Kommer helt sikkert til å skaffe SW:TFU2 og Crysis2.

 

http://www.youtube.com/e3

Endret av Bluesummers
Lenke til kommentar

Har det noe å si at den var bedre enn MS sin? Det burde jo tross alt bare mangle.

Nei det har det ikke, ikke sagt det heller jeg. Var bare for å sette det i perspektiv. Hvordan man opplever konferansen kommer jo uansett helt ann på forventningene på forhånd og om du liker de spillene som ble vist eller ikke. :)

 

Men, i likhet med deg, gleder jeg meg også mest til i morgen.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Sony leverte sterkt i år synes jeg med mange eksklusive spill et veldig bra show og endel overraskelser som nok ingen hadde trodd. Og med endel store titler som får eksklusivt innhold så er det nok mange som vil velge å gå for PS3 utgaven av endel spill fremover.

 

3D i endel spill var også et stort pluss i boka for Sony og med Move hvor dem viste både casual og noe mer "hardcore" spill så vil jeg si Sony kom mye bedre ut en Microsoft som viste en haug med små casual mini spill. Det ble ikke vist noen "hardcore" spill og ingen store nye spill ble annonsert til å virke med Kinetic.

 

Alt dette kombinert med gale Kevin Buttler på senen så knuste dem både Microsoft og Nintendo i år også.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Alt i alt var den for lang og for mye trailere og ALT for lite gameplay. Det eneste spillet til move som så bra ut var det trollmann spillet, men viss MGS: rising blir styrt med move kan det bli bra.

 

Prisen på move er forresten ingenting å skryte av. La oss si at natal eller kinect koster 150$ som sikkert et over det det egentlig koster så koster move fortsatt mer. Noen spill bruker 2 "Move kontrollere" mens andre bruker 1 "move kontroller" og en av de med joystick på. dvs 50$+50$+30+hvor mye det koster for eyetoy cam som sikkert ikke er mye men det blir fortsatt 130$ for hver spiller. Viss du skal ha mer enn en spiller som jeg vet jeg skal ha. Alt i alt blir dette en dyr pakke, med kinect kan du spille sikkert opp til 4 spillere.

 

Av alt vi har sett hittil må jeg si meg mest spent på move. Det eneste unike med kinect (unntatt det forferdelige navnet) er måten du kan bla i menyer. Vi fikk ikke se noe kinect med fable 3, og jeg er fortsatt forvirret om MGS: rising var et kinect spill eller ikke?

 

Så i år ble nok vinneren av 3 tre store Nintendo pga mye hemmeligheter som de faktisk greide å holde hemmelig helt til showet og den store flausen med zelda kommer jeg aldri til å glemme. Det eneste som fikk meg til å hoppe av glede i år av den korte snutten med halo reach. DET VAR ELSK.

Lenke til kommentar

Hadde vært flott hvis postet linker på hva presse folk syntes om 3Den i killzone 3, spent på å høre hva de sier.

 

Og larzen, vet ikke hvor mange eksklusive spill du så som ble visst. Altså gameplay. du måtte hatt lave forventninger. bro parten av det folk så frem til, manglet. 3d er fint det og, men blir ikke mainstream for mange for om 5-6 år. Vanlig mann i gata, skifter ikke TVen ofte.

 

kommer aldri hardcore spill til kinect heller, da du ikke har kontroll. Det har da blitt nevnt gang på gang.

 

For meg vant, nintendo helt klart, sony og ms på en jevn andre plass. de skuffet begge utrolig mye. Syntes sony kunne visst mer gameplay og sluttet og bruke en halvtime på dlc til spill.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Meget merkelig at folk syns de leverer sterkt fordi de har eksklusive spill?

 

De kan være så ekslusive de bare vil, men når de er enten er ganske kjedelige, ræva eller rett og slett fantastisk lite kreative i form av den 1000 oppfølgeren så gjør ikke det nødvendigvis det til en positiv ting.

 

Lost Guardian som stage demo hadde vært helt ellevilt fett feks iforhold til snork snork GT5: For all del, GT5 blir sikkert bra. Men kanskje påtide starte noe kreativt innen bilspillsjangern.

 

Heldigvis slipper man Fable på PS3 tho, det blir piss det.

Lenke til kommentar

Så i år ble nok vinneren av 3 tre store Nintendo pga mye hemmeligheter som de faktisk greide å holde hemmelig helt til showet og den store flausen med zelda kommer jeg aldri til å glemme. Det eneste som fikk meg til å hoppe av glede i år av den korte snutten med halo reach. DET VAR ELSK.

Enig, men Microsoft på andre. Kinect ser mye bedre ut enn det jeg hadde trodd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...