Gå til innhold

PC spill på billigsalg - under 200 kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Vær forsiktig om du kjøper fra g2play. Har ingen sikre kilder, men mener å huske at der var fare for å bli banna i Call of Duty, og Left 4 Dead. Da kodene ikkje er europeiske/amerikanske, men kjøpt billigt i Asia og solgt videre.

 

Vil anbefale folk å vente til Steam vintersalget, garantert til å vera haugevis av gode tilbud :)

Endret av Eslu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Origin julekalender, betal for ett spill og få et spill gratis.

Fant egentlig ikke noe annet enn ME3 på den listen de hadde.

 

Mass Effect 3, 179kr

 

Gratis:

Dead Space 2

The Sims 3 Generasjoner / byliv

Fifa Manager 13

Need For Speed: The Run

Orc Must Die

Dead Space

 

 

Vurdere å kjøpe ME3 + DS2.

--------------------------------------------------------------------------------

 

F1 2012, ca 135 kr GameFly, Steam req.

The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition, ca 90 kr, GameFly

Flere tilbud

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Vær forsiktig om du kjøper fra g2play. Har ingen sikre kilder, men mener å huske at der var fare for å bli banna i Call of Duty, og Left 4 Dead. Da kodene ikkje er europeiske/amerikanske, men kjøpt billigt i Asia og solgt videre.

 

Vil anbefale folk å vente til Steam vintersalget, garantert til å vera haugevis av gode tilbud :)

 

Noen som vet om dette stemmer?

Lenke til kommentar

Problemet er at det er ingen kilder mht at noen som kjenner noen som har en kompis som visstnok fikk problemer etter å ha kjøpt spill på G2play. Inntil jeg ser sikre kilder kommer jeg til å fortsette å handle der med største selvfølgelighet.

 

Jeg har kjøpt over 10 spill på G2play siste år, nøkler til både Steam og Origin, aldri hatt noen problemer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke jeg heller har hatt problemer, g2play funker veldig bra. Jeg har også hørt historier om nøkler som har blitt banned, men i akkurat g2play sitt tilfelle, så har jeg også hørt at de gir deg en ny nøkkel viss det skulle skje. Jeg har brukt slike sider i flere år, det er veldig lettvint, kjapt og du sparer ganske mye penger. Anbefalest, da steam sin priser utenom når de kjører tilbud er ganske groteske til tider.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke jeg heller har hatt problemer, g2play funker veldig bra. Jeg har også hørt historier om nøkler som har blitt banned, men i akkurat g2play sitt tilfelle, så har jeg også hørt at de gir deg en ny nøkkel viss det skulle skje. Jeg har brukt slike sider i flere år, det er veldig lettvint, kjapt og du sparer ganske mye penger. Anbefalest, da steam sin priser utenom når de kjører tilbud er ganske groteske til tider.

 

Det høres bra ut, men hvorfor er det så billig hos sider som G2Play?

Lenke til kommentar

Det er pga at de kjøper spillene sine inn i store kvanta og får rabatter som vanlige folk bare kan drømme om. De holder til i Hong Kong (tror jeg) og får da kjøpt spillene i lokal valuta i tillegg, som også er mye billigere enn i Vesten da kjøpekraften per innbygger er lavere.

 

De har innsett at selv om de tar halv pris av Steam vil de fortsatt tjene godt på å tilby spillene lovlig til Steam-brukere, noe begge parter nyter godt av.

Endret av Kharan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

CDON har Assassin's Creed III til 169,- + 29,- i porto:

http://cdon.no/spill/assassin_creed_3-14105222

 

Hvis en bruker rabattkoden XMAS2012 eller CHRISTMAS blir totalprisen 148,- kr.

 

 

Zavvi har Borderlands 2 til ~ 140,- kr:

http://www.zavvi.com/games/platforms/pc/borderlands-2/10531704.html?switchcurrency=GBP

 

 

Og Amazon UK har Need for Speed: Most Wanted til ~ 175,- kr:

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B009ZDETDW/

 

 

-

Endret av sharkman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...