Gå til innhold

Anmeldelse: Iron Man 2 (X360, Wii, PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når skal spillindustrien lære?

Vi vil ikke ha dårlige spillmatiseringer (som egentlig betyr at vi ikke vil ha 99.99% av spillene basert på filmer/bøker der ute).

Jeg gråter litt på innsiden hver gang det lages et spill av en film jeg liker. Hadde de som lager spill av filmer/bøker vært gode til å lage spill, så hadde pipen fått en annen lyd, men slik som det er nå, så foretrekker jeg heller å spille noe annet enn Avatar: The Game, eventuelt at jeg ser filmen i stedet.

I mine ører er spillmatisering et skjellsord :p

Skrevet

"Fem timer av livet mitt jeg aldri får tilbake."

Der stoppet jeg å lese :D

Litt kjipt at filmspill aldri blir bra:\

Skrevet (endret)

Hva med den fete musikken? Den må jo da dra opp nivået. De har jo tross alt hentet inn ett av metalverdenens feteste band!

Endret av Sesseth
Skrevet

Det må værre et stort nederlag å få lov til å jobbe med å lage spill, en drømmejobb på mange måter, for så og bli satt til lage slike spill som dette.

Skrevet

Stakkars unger som får dette i bursdagsgave.

Lol, ja!

Ser du en forelder som er på vei til å kjøpe det i butikken må du forbarme deg over stakkaren og velge ut en annen tittel:p

Mener å ha lest det i en artikkel om X antall ting en gamer må gjøre før de pajer...

Skrevet

hehe. Bare det første hulk spillet har eg giddet å spilt lenge foran skjermen :p Sjøl om de ikke er fra filmen :)

Skrevet

Ja det er riktig det at spill basert på film som regel går til dundass:) men var det ett jeg likte ganske godt så var det spiderman 2 til PS2. Spilte det en god del :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...