Gå til innhold

Worms 2: Armageddon til PC (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er flott at serien endelig vender tilbake til pcen i 2d, har aldri vært noe glad i de 3d-spillene. Så derfor blir dette veldig bra for meg :rolleyes:

Endret av Memoen
Skrevet

drit kult, wors er rett og slett genialt. likte 3D versjonene og, men ingenting slår de klassikerne. men et lite spørsmål, worms 2 er ikke det gammelt då? kan huske eg spillte worms 4, noe eg ikke har fått med meg her? :p

Skrevet

Elsket i sin tid Worms 2 på PC, men har ikke funnet den samme sjarmen i noen av de senere utgavene. 3D-spillene var så-som-så på det beste, mens relanseringene slet med for lite/for store eksplosjonsrekkevidder. I Worms 2 var alt perfekt balansert, det samme kan ikke sies om XBLA/PSN utgavene. Håper det er tunet til perfeksjon denne gangen!

Skrevet

Jippi! Worms har jeg elsket fra jeg spilte demoen til 1'en, og å spille med venner er episk. Ble litt World Party over nettet også med kamerater, og det var dritmoro, så ser for meg at å ha dette via Steam kan bli genialt bra.

Skrevet

ehh... Worms 2: Armageddon? Ville det ikkje vert meir logisk å kalle det Worms: Armageddon 2? Worms Armageddon(1999) er basert på Worms 2 motoren, samme er Worms World Party. Så eg blir litt forvirra når dei kalle det Worms 2: Armageddon

Skrevet

ehh... Worms 2: Armageddon? Ville det ikkje vert meir logisk å kalle det Worms: Armageddon 2? Worms Armageddon(1999) er basert på Worms 2 motoren, samme er Worms World Party. Så eg blir litt forvirra når dei kalle det Worms 2: Armageddon

At det er basert på worms2-motoren gjør det vel relativt logisk å kalle det worms 2: armageddon?

AtW

Skrevet

Synes det er litt merkelig rekkefølge på titlene, er enig i det:

Worms

Worms 2

Worms: Armageddon

Worms World Party

Worms 2: Armageddon

Er det noe jeg mangler, for den kjeden der virker ikke helt logisk.

Skrevet

drit kult, wors er rett og slett genialt. likte 3D versjonene og, men ingenting slår de klassikerne. men et lite spørsmål, worms 2 er ikke det gammelt då? kan huske eg spillte worms 4, noe eg ikke har fått med meg her? :p

Husker jeg spilte Worms 2 på barneskolen, så er nok rundt 10 år siden ja :p

Skrevet (endret)

At det er basert på worms2-motoren gjør det vel relativt logisk å kalle det worms 2: armageddon?

AtW

Worms: Armageddon som kom i 1999 er basert på Worms 2 motoren, Worms 2: Armageddon som kommer nå er verken "Worms 2" eller første "Armageddon", derfor er det meir logisk med Worms: Armageddon 2. Ser heller ikkje ut som W2A er basert på Worms 2 motoren.

Endret av SynTerro
Skrevet

Worms 2:Armageddon er lett det beste wormspillet i serien. Dog om det er samme versjon som nå er på Xbox som kommer til PC så anbefaler jeg å kjøpe/laste ned det gamle for det er bedre - rett og slett.

Noen kule nye våpen og muligheter i 360-versjonen men det var ikke det samme. Såvidt jeg husker så skal W2:Armageddon fungere på Win7 også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...