Gå til innhold

Lyst til å prøve Heavy Rain demoen allerede nå? Se her.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yes fant utav det. Instruksene øverst her er feil :p

 

 

- Tyre Tracks (117h)

 

- Origami Bird

 

- Coffee Shop C (has the word “DINER” in the photo)

 

- Cigarette Butt B (second choice after clicking on the photo of the cigarette butt)

 

 

 

Dette funker for de som sliter :p

Og er ikke selvforklarende, nederst til høyre er jo dekk 4. Er jo dekk 3 117 H man skal trykke. Heller skrive det istedenfor å forvirre noe ekstremt.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

wow dette her var imponerende. Aldri sett lignende grafikk før i noen spill før. Meget skeptisk eller jeg VAR skeptisk til måten gameplayet var på men det var vel for å få den filmatiske feelingen. Fungerte jævlig bra.

Veldig spennende også og råkul hovedkarakter. Keanu Reeves type :) Fikk sånn "blæh" følelse i starten måten forskingen fungerte på med sci-fi brillene men var egentlig veldig kult faktisk.

 

Dette blir DØNN kjøp, satan jeg gleder meg. Håper det er veldig langvarig spill.

Men må sies igjen, visuelle effektene her er ENORMT. Dette er PS3 dominanse så det synger etter.

Lenke til kommentar

Folk liker demoen ja... Konge! Jeg vil ikke teste demoen siden jeg har en forhåndsbestilling allerede, og vil ikke "ødelegge" førsteinntrykket på en måte. Hvorfor er det bare PS3-spill som presser grenser + gir oss uforglemmelige singel-player opplevelser? Føler at 360en er konsollen for de som er mest inne i MP-spill, og PS3 er det motsatte!

Lenke til kommentar

Likte hvordan de hadde lagd sloss kampen, fikk levd meg litt mer inn. Grafikken var ok for å være konsoll, men syns ikke den levde helt opp til hypen. Tenker spesielt på stedene ute, samt at det kun er 720p. Så på en native 1080p skjerm så blir det litt kornete, eller litt blurry hvis du upscaler.

Men, det virket som et unikt spill. Den korte demoen gjorde faktisk godt inntrykk når det gjaldt karakterene du spiller. Astma og puste problemer så prøver du likevel å banke opp en stor sterk fyr :p

Skal kjøpes når det kommer ut ihvertfall, hele spillet føltes originalt iforhold til dagens stor titler og er en sjanger jeg egentlig ikke spiller så mye.

Lenke til kommentar

Må nok si at grafikken har en god del svakheter sammenlignet med andre topp PS3 titler. Ja, det er en god del som er veldig bra, som f.eks. ansiketene til main chars, men det er også en god del andre ting som absolutt ikke er i nærheten av toppen. Det er flere steder med texture popping, og selv etter at den loader så er det langt fra bra textures. Animasjonene er også veldig varierte, igjen så er de bra på de tinga man vil se om og om igjen, mens de mer spesifikke detaljene mangler en god del oppussing. Forsåvidt også enig med Mala at noen av stemmene ikke var veldig imponerende.

 

Likte demoen godt allikevel, var redd for at gameplayet ville være veldig kjedelig, men slosskampen var desidert spennende første gang. Det eneste som bekymrer meg er at etter å ha spilt gjennom flere ganger og prøvd forskjellige ting så var det lite som egentlig gjorde noe særlig umiddelbar forskjell. Alltids mulig ting har ettervirkninger, men f.eks. du kan absolutt drite deg ut fullstendig i slosskampen og du vil forstatt få akkurat den samme seansen etterpå som om du gjorde alt helt perfekt.

Lenke til kommentar

Falt ikke helt i smak. Kontroller som et veldig halvveis kjørespill (mt. triggeren), grafikkfeil overalt (teksturer og modeller som "hopper" rundt) og voldsomt mye hakking. Når sant skal sies er jeg ikke noen fan av QTE, men å bruke ikke mindre enn tre knapper for å snike seg bak en container uten at det er en særlig naturlig gestur sier at det blir litt for tungvindt for min smak. Men, bestillingen står.

Lenke til kommentar

Nei, det er hakking, få bilder i sekundet, jeg opplever. Teksturer og modeller flyr rundt og tar bort all innlevelsen - veldig mye her går tross alt på interaktive mellomsekvenser. PlayStationen har kjørt F@H i noen dager nå, vet ikke om det har noe å si. Skrur den av noen timer og prøver igjen, forhåpentligvis er det borte da.

Lenke til kommentar

Jeg som er ekstrem nøye på grafikk osv, merket faktisk ikke teksturfeilene. Grafikken var helt ok, jeg må si Uncharted 2 ser gjennomført bedre ut. Kontrollen var elsk, jeg har blitt ekstremt lei den vanlige kontrollen, så noe nytt var utrolig digg. Stemmeskuespillet må jeg si var litt slappere enn Uncharted 2, som faktisk er et actionspill! Men det beste med dette spillet er atmosfæren, utviklerne har gjort slik at jeg blir dratt inn i spillet, og trudde hele tiden at jeg spilte en film. Bare ut i fra demoen, så har jeg blitt dratt mer inn enn for eks gjennom hele Halo 3.

Lenke til kommentar

Nei, det er hakking, få bilder i sekundet, jeg opplever. Teksturer og modeller flyr rundt og tar bort all innlevelsen - veldig mye her går tross alt på interaktive mellomsekvenser. PlayStationen har kjørt F@H i noen dager nå, vet ikke om det har noe å si. Skrur den av noen timer og prøver igjen, forhåpentligvis er det borte da.

 

 

Da må det være din PS3 som er gått litt varm eller noe, opplever ingenting av det du beskriver..så litt screen tear i fighting biten men thats it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...