Gå til innhold

Mortal Online Open Beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting funker her. Har installert spillet via offisielle siden. Deretter quitta jeg nedlasteren siden den ikke funker selvsagt. Lasta ned game cache og pakket ut updater mappen og mortal beta launcher.exe filen. Så under program files/mortal online/ har jeg da unrealengine3, updater og mortal beta launcher.exe. Kjører jeg sistnevnte får jeg error loading revision file.

 

Går jeg inn i updater mappen og kjører updater.exe så gjør den ingenting. Ligger filene feil eller what ?

Lenke til kommentar

Så, det virker som det bare er trøbbel med spillet og ingen ting fungere? Hva er statusen egentlig? Etter hva jeg har lest så virker ikke dette lovende. Har vært litt små interessert i spillet, men har ikke helt fått meg til å laste det ned enda, siden jeg har lest så mye om problemer med spillet.

Lenke til kommentar

Rart at endel av dere sliter så..jeg har endel lagg til tider men det har i det siste blitt noe bedre synes jeg.

 

Har brukt meste tiden på å løpe rundt å se litt i verden som forøvrig er faktisk ganske så vakker! Men har craftet endel også...er litt forrvirrende når en ikke vet hva en trenger til å lage hva...så en surrer rundt endel og må spørre andre om hjelp.

 

Men har så langt lage ei pilogbue,skjold,skjold med dekor og 2 forskjellige armors i skinn og scales...prøvd å temme noen kaniner men det gikk rimelig dårlig...så dem ble fort slått ihjel...men fikk jævlig dårlig samvitighet etterpå...hehe!!

Lenke til kommentar

jeg har egentlig veldig få problemer med spillet, varierer mye fra pc til pc.

 

kun fått 2-3 crash i de 4-5 mådene je har betatestet, så det er greit nok.

 

kan være noe vrient å få instalert ja, men ikke så vrient som det høres ut som.

 

 

spillet har forbedret seg enormt mye den siste tiden,

Lenke til kommentar

Minner alvorlig mye om Darkfall... release :p

Hadde usannsynlig mye moro i Darkfall frem til det ble patchet i stykker rundt US releasen, så må vel nesten teste dette her også, tross alle dets problemer.

 

Servercrash, horribel lag, mobs som ikke kan angripes, usynlige fiender, fullstendig fravær av instruksjoner, kompliserte kontroller, *alvorlig* harde konsekvenser av å dø, og learn-by-doing (dvs macro-macro-macro hele natta) skills, sånn skal hardcore spill være ;)

Lenke til kommentar

Noen som opplever at animasjoner ikke fungerer og at det å snakke med vendors er et lite mareritt? Helt umulig å få gjort noen ting :s

 

 

Edit: Og selvfølgelig fungerer heller ikke det å splitte items!

 

Jepp, det er mye unødvendig knot i spillet. Blant annet det å handle med vendors. Det at man må manuelt splitte stacks, og trykke fram og tilbake sånn at det du kjøper og selger har nøyaktig samme verdi, er en av mange grunner til at jeg ikke gadd å spille mer enn noen timer.

 

 

Er et spill for spesielt interiserte dette her..uten tvil. Jeg likte det mye pga det var så jævlig sært og eget, det er ikke som alt for mange andre mmo spill som holder deg i handen igjennom hele spillet og hvor crafting er en spøk...(wow). Men nå er jeg litt old school mmo...Horizen anyone? Det var kult det...

 

I en verden hvor det er vist konge å spille et mmo spill hvor det løper små gnomer med rosa hår og svære blå transer (draneei) som ikke har lært seg å gå på høyhela sko med rosa kjoler og en fin matchene blå hatt synes jeg er jææævla bra.

 

Men det er nå meg da...liker å gå litt imot saue flokken smile.gif

 

Jeg liker også spill for spesielt interesserte, og savner også tiden når et dødsfall i et MMO noen ganger fikk deg til å gå ned i lvl. Men det er fortsatt ikke noen unnskyldning for å lage helt grusomme spillmekanikker (snakker spill generellt nå, har ikke prøvd MO lenge nok), som bidrar mer til å ødelegge all form for moro enn det fordyper deg i spillverdenen :)

Lenke til kommentar

The majority of the patching issues right now.. er.. all of them really.. are due to the overloaded patch server. Once that new patch server is online, which SV is already on top of, the whole patching process will be a much happier one!

 

Det var nettopp det ja, at serverne ble overbelastet av aktivitet!

 

Tusen takk for linken Stifi, blir å komme godt med for de som framtidig blir å plages til det kommer en ny patchserver.

Lenke til kommentar

Til de som har spilt litt (mer enn meg)

 

Hvordan ser det ut som de har tenkt at økonomien skal fungere i dette spillet?

Ser de for seg at "penger" faktisk skal ha noen verdi, eller har de bare gitt blanke f. i det?

 

Spørsmålet dukker selvsagt opp når jeg prøver meg på harvesting for første gang, oppdager at jeg får 20 "stein" per 3 sekunder arbeid, som selger for 1s stykket, og at "steinen" virker å vare uendelig. Forøvrig et mer realistisk konsept enn at et digert tre bare inneholder 3 småkvister, men rent økonomimessig rimelig snodig.

Endret av Ehtirno
Lenke til kommentar

Vil tro at det meste av økonomien vil basere seg på på trading av ressurser osv.

Etter hvert vil nok dette bli ekstremt viktig, siden det er lett å bli lei av "farming" hvor penger kan spille en viktig rolle for å unngå bryderiet. Så er det jo også slik at man ofte kjemper for å komme dit først, og med mye ressurser vil jeg tro de er de med de store ressursene som har det nye først.

Lenke til kommentar

Mer bekymret i forhold til at alt som kan kjøpes fra vendor blir helt devaluert om det ikke er noen praktisk begrening på hvor mye penger man kan dra inn fullstendig risiko og innsats-fritt (erfaring fra Darkfall tilsier at å la pc-en klikke for deg hvert 3. sekund mens man gjør noe annet til bagen er full kommer til å være rimelig utbredt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...