Gå til innhold

Mortal Online Open Beta


Anbefalte innlegg

Fikk endelig til patcheren igjen og kom meg inn i spillet. Så skulle jeg prøve å equipe øksa, det gikk heller dårlig og iconet hang seg opp i pila, etter en stund gikk den bort og jeg hadde ingen øks lenger. Sprang rundt i et kvarter og leita etter ei ny øks å få kjøpt, men ingen solgte økser som jeg kunne se. Argh!"#¤%

 

Får lage nye character da :p

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk endelig til patcheren igjen og kom meg inn i spillet. Så skulle jeg prøve å equipe øksa, det gikk heller dårlig og iconet hang seg opp i pila, etter en stund gikk den bort og jeg hadde ingen øks lenger. Sprang rundt i et kvarter og leita etter ei ny øks å få kjøpt, men ingen solgte økser som jeg kunne se. Argh!"#¤%

 

Får lage nye character da :p

 

Du vet at folk kan stjele øksa du starter med.

 

:D

Lenke til kommentar

Hehe stemningen forandrer seg når jeg vet hva som skjedde, det var jo ikke nødvendigvis en som stjal øksa, men viss det er mulig er det jo kjempe kult :D Men det virker mer som en bug, siden iconet låste seg ved pila og den ikke gikk bort samme hva jeg gjorde.

 

Er ikke helt overbevist enda, hater og ikke være med fra starten i et mmorpg, men det er rett og slett for mye å sette fingeren på enda, så det spørs om det blir kjøp, jeg tror ikke det i første omgang.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Jeg husker rett og slett ikke hvor "ferdig" daoc og horizons var i sin tid, men de plaget meg i allfall aldri, heller ikke eq2, som jeg vet mange var skuffet over. I senere tid har jo vanguard, aoc og war gått på en del smeller, og jeg føler de aller fleste mmorpg som blir slengt ut i dag, burde ventet et par måneder ekstra. Og det er trist for alle taper på det, vanguard som er et fantastisk spill med en gigantisk verden med ufattelig mange kule dungeons, har jo veldig få spillere siden de brente de fleste broene ved launch. Som igjen gjør at Soe gir spillet ytterst lite "love" i form av vedlikehold og innhold. Hvem vet hvordan spillet hadde vært i dag viss de hadde ventet et halvt år, eller et år før de lanserte spillet. Rett og slett tragisk å se hvor mange mmorpg som ser ut til å bli tvunget til for tidlig lansering.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

World of Warcraft var vel heller ikke så ille.

 

De hadde en stor fordel her i europa: amerikanerne hadde "betatestet" live-versjonen i noen måneder før vi fikk lov å starte - er ikke sikker på om US release gikk like smooth - men jeg er enig i at WoW EU release var helt okay til MMO å være.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
We are very happy to announce that Mortal Online will launch in March 2010. As most of you know, we implemented the features planned for release and even managed to get in a few more that were initially planned for post-release. We are currently focussing solely on bugfixing and polish.

 

Kilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...