Gå til innhold

Mortal Online Open Beta


Anbefalte innlegg

Den erroren kommer i en tekstrute når spillet patcher, du har egen knapp hvor du trykker PLAY :)

 

edit: i den tekstruten skal patch notes komme, aka listen over endringer som de har gjort i patchen som ble lansert. Den har overhode ingenting med spillet å gjøre fysisk, utenom at det kan være greit å se hva som er fikset når du patcher spillet :)

Endret av Cerandin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satt og spillte par dager, og har hatt endel latterkramper bare da noe som skjer sjeldent, så spillet har vært verdt det allerede=)

 

Men er ganske spesielt spill, endel hardcore og jeg kjente meg ganske greit igjen ifra uo bare det år i first person view her.

 

Sinnsykt morsomt å ha folk etter seg og gjemme seg bak rundt trær osv

 

Men er jo veldig bugga og ikke akkurat grafikk som de fleste andre, ikke enda ihvertfall.

 

Har ikke sjekka hva planer de har på grafikk oppdatering men, det er iallfall ikke grafikken som teller.

 

usikker på tall, men det er jo smak og behag, tror de som liker denne typen spill vil og bør gi det en sjanse, og dem som er interessert i prøve noe nytt.

 

Store forskjellen her fra darkfall som jeg liker er det det fins tyver og ikke noen direkte man er i krig mot av raser etc, utenom murderers som noen av dem bare dreper alle

Endret av piokken
Lenke til kommentar

Jeg er redd dette spillet vil være vel survival of the fittest, der de som er fittest er dem som kan sitte 12 timer foran datamaskinen hver dag.

 

EDIT: Er det forresten noen måte å få testet betaen på uten å bruke 35 euro på spillet?

 

Folk må lære seg å lete litt bedre, før de spør.

 

Ja, du slipper å bruke 35 Euro på betaen, når det står "FREE OPEN BETA-JOIN NOW" på siden dems.

 

Klikk meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...