Gå til innhold

Mortal Online Open Beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, Open beta skal jo være når spillet fungerer å spille slik at man kan spille å lokalisere diverse små bugs som man kan rapportere inn.

 

Er jo for at utviklerne skal få tilbakemelding ang. spillet og gjøre det enda bedre. Skal jo ikke være slik at alle kan værme med på et halvferdig spill som ingen egentlig kan spille.

 

Vi får se, håper det ordner seg etterhvert, synes spillet ser bra ut.

Lenke til kommentar

Okay, da har jeg lest litt og forstår litt mer...

 

Altså dette er ikke et mmo spill som vi noen gang har spilt...dette er et open sandbox spill. Ingen quests ingen regler...du bestemmer hva som skal skje i verdenen. Ingen som sier eller forklarer deg hva du skal gjøre...

 

Lag deg våpen,bygg et hus eller nekt folk å gå over brua uten å betale...du bestemmer.

 

Fant et klipp som starter å forklare hvordan en spiller dette litt....spesielle spillet :p

 

Lenke til kommentar

Spillet patchet ikke idag, men laggen var så si helt borte..mulig dem har gjort noe eller at det var lite spillere online nå.

 

Var å hugde litt ved idag og så kommer en jævel å slår meg ihjel å stjeler alt jeg har hugget....så her er det ingen kjære mor.

 

Skriv i chatten: guard

 

Da kommer en vakt å dreper dem som angriper deg så lenge du er i byen, liker litt det at en starter bare i noen filler og ei sløv ved øks. Du må lage alt du trenger for å overleve...og en må aliere seg fort og beskytte hverandre for å ikke bli ranet og drept bak hvert hjørne...mange idioter som spiller nå, slike som blir utstøtt og jaktet verden over når spillet går live.

 

Fikk laget meg ei bue idag og et skjold...er litt skummelt og en blir paranoid når en står å hugger ved å snur seg for å se hele tiden om noen kommer snikende opp for å drepe deg....er noe anna en pastel fargeklatt spillet wow dette for å si det slik...på både godt og vondt..

Lenke til kommentar

MO System Requirements (an estimation)

 

Please note that all options and scaling are not yet in the game, meaning the requirements will change over time.

 

Minimum configuration (1024x768, detail reduced)

OS: Windows XP Service Pack 2 or Windows Vista

Processor: Intel Pentium 4 3Ghz or equivalent

RAM: 1GB

Video card: ATI Radeon 9800/nVidia GeForce 6600

Video memory 256MB

Hard drive space: 5-25GB

 

Recommended configuration (1680x1050)

OS: Windows XP Service Pack 2 or Windows Vista Service Pack 1

Processor: Intel Core 2 Duo 2.4GHz or equivalent

RAM: 2048MB Dual Channel DDR2

Video card: NVIDIA GeForce 8800 GT or equivalent

Video memory: 512MB

Hard drive space: 30GB

 

Så nei, vil ikke si det er alt for krevende.

Endret av Nesumar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...