Gå til innhold

Mortal Online Open Beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En måte å få raskere fart på nedlastningen av patchene.

Hvis ikke må du bare søke på Google, finnes nok der :)

 

I recommend this to anyone getting very slow download speeds with the automatic updater/downloader:

 

1)Get newest MOSetup.exe from the main mortal online download page.

 

2)Run it so It installs a new directory in your program files.

 

3)before running anything again, Download mortalcache121618.rar( http://games.softpedia.com/progDownl...oad-46543.html ) and extract e verything in there to the new installed directory.

 

4)open update.exe, it will detect the patch you need. I'm pretty sure it will start downloading mopatch0to05.exe, mopatch05to161719b.exe or something along those lines. As soon as file starts downloading just exist the program.

 

5)goto the folder in your game directory called patches, there will now be a torrent file for the mopatch.exe, open with your torrent program of choice and then download and place it in your second mortalonline folder (.../Start Vault/Mortal Online/mortalonline) Overrite any file already in there and run the patcher.

 

6)when patcher completes, run updater again and repeat from step 4 untill game is fully up-to-date.

 

If your mortal online downloader is giving you horrible download speeds, this should help you get it MUCH faster.

 

To-be-noted: with the automatic downloader I tried for a couple hours, never exceeding 20kb/s, and my comp crashed and attempted to start the download completely over. Ran the torrent files with utorrent instead and instantly began downloading at about 1mb/s.

 

Pls press the +rep button under my name if this has helped in anyway.

Thanks.

 

final edit: finished all downloads on utorrent and client is now 100% ready to play.

Endret av Nesumar
Lenke til kommentar

Jeg er redd dette spillet vil være vel survival of the fittest, der de som er fittest er dem som kan sitte 12 timer foran datamaskinen hver dag.

 

EDIT: Er det forresten noen måte å få testet betaen på uten å bruke 35 euro på spillet?

 

Men hvor mye har du lest om det da hvis du sier det er survival of the fittest?

 

Dette spillet må vel være det av de mmo som er ute som er lettest å faktisk bli i grei evne til å gjøre ting på kort tid?

 

Iallfall tok det ikke meg lange tiden å sprinte hoppe litt og få opp stats og de skilla jeg ville bruke i starten til å gjøre faenskap.

 

Gi deg noen timer og tren skillsa du skal ha opp. F.eks spring og bruk opp sprinten gang på gang så går den opp fort

 

skillbasert er litt mindre grinding i mine øgon ihvertfall, og der man ikke kan bli ganka av en level xxx som kommer i newbie områder og pløye ned.

 

Men man har jo tyver og murderers til gjengjeld men noe som skaper stemning =))

Endret av piokken
Lenke til kommentar

En måte å få raskere fart på nedlastningen av patchene.

Hvis ikke må du bare søke på Google, finnes nok der :)

 

I recommend this to anyone getting very slow download speeds with the automatic updater/downloader:

 

1)Get newest MOSetup.exe from the main mortal online download page.

 

2)Run it so It installs a new directory in your program files.

 

3)before running anything again, Download mortalcache121618.rar( http://games.softpedia.com/progDownl...oad-46543.html ) and extract e verything in there to the new installed directory.

 

4)open update.exe, it will detect the patch you need. I'm pretty sure it will start downloading mopatch0to05.exe, mopatch05to161719b.exe or something along those lines. As soon as file starts downloading just exist the program.

 

5)goto the folder in your game directory called patches, there will now be a torrent file for the mopatch.exe, open with your torrent program of choice and then download and place it in your second mortalonline folder (.../Start Vault/Mortal Online/mortalonline) Overrite any file already in there and run the patcher.

 

6)when patcher completes, run updater again and repeat from step 4 untill game is fully up-to-date.

 

If your mortal online downloader is giving you horrible download speeds, this should help you get it MUCH faster.

 

To-be-noted: with the automatic downloader I tried for a couple hours, never exceeding 20kb/s, and my comp crashed and attempted to start the download completely over. Ran the torrent files with utorrent instead and instantly began downloading at about 1mb/s.

 

Pls press the +rep button under my name if this has helped in anyway.

Thanks.

 

final edit: finished all downloads on utorrent and client is now 100% ready to play.

 

Linken fungerer ikke..

Lenke til kommentar

Jeg har problemer med character creation. Jeg får ikke trykket "enter game" på slutten, og om jeg velger save og exit, så blir ikke karakteren lagret.

 

EDIT: Det fungerte etter at jeg byttet navn på karakteren.

 

EDIT2: Ja, da var jeg inne i spillet og det første som skjedde var at klienten crashet da jeg skulle prøve å crafte en bue ^^

Endret av Anarion
Lenke til kommentar

Mye dritt med serveren og sinnsyk out of sync greier,

 

Får man problemer med patcheren så skal man bare starte update greia nok ganger så går det til slutt..

 

Men Regner med de får fiksa ting utover helga ?

 

Iallfall så er ofte Dev folka på mirc kanalen dems og der er det hele tida up to date info som regel om hva som skjer,

 

Kommer ikke alt på foruma dems merker jeg =)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Er jeg den eneste som ikke får spillt det? Har lastet ned klienten fra siden deres, og lastet ned torrenten fra siden deres, men ingen av delene funker. Er litt kjipt, har lyst til å prøve!

Lenke til kommentar

Noen som opplever at animasjoner ikke fungerer og at det å snakke med vendors er et lite mareritt? Helt umulig å få gjort noen ting :s

 

 

Edit: Og selvfølgelig fungerer heller ikke det å splitte items!

 

Jepp, det er mye unødvendig knot i spillet. Blant annet det å handle med vendors. Det at man må manuelt splitte stacks, og trykke fram og tilbake sånn at det du kjøper og selger har nøyaktig samme verdi, er en av mange grunner til at jeg ikke gadd å spille mer enn noen timer.

Lenke til kommentar

Noen som opplever at animasjoner ikke fungerer og at det å snakke med vendors er et lite mareritt? Helt umulig å få gjort noen ting :s

 

 

Edit: Og selvfølgelig fungerer heller ikke det å splitte items!

 

Jepp, det er mye unødvendig knot i spillet. Blant annet det å handle med vendors. Det at man må manuelt splitte stacks, og trykke fram og tilbake sånn at det du kjøper og selger har nøyaktig samme verdi, er en av mange grunner til at jeg ikke gadd å spille mer enn noen timer.

 

 

Er et spill for spesielt interiserte dette her..uten tvil. Jeg likte det mye pga det var så jævlig sært og eget, det er ikke som alt for mange andre mmo spill som holder deg i handen igjennom hele spillet og hvor crafting er en spøk...(wow). Men nå er jeg litt old school mmo...Horizen anyone? Det var kult det...

 

I en verden hvor det er vist konge å spille et mmo spill hvor det løper små gnomer med rosa hår og svære blå transer (draneei) som ikke har lært seg å gå på høyhela sko med rosa kjoler og en fin matchene blå hatt synes jeg er jææævla bra.

 

Men det er nå meg da...liker å gå litt imot saue flokken smile.gif

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Forstå meg rett, jeg liker spillet, men når jeg ikke klarer å splitte stacks, og animasjonene ikke fungerer og jeg vet ikke om jeg slår eller hva det er jeg gjør, og det lagger som bare det! Med mindre jeg tar feil så trodde jeg open beta var for å teste spillet for bugs, og at stress testingen var FØR OP, men virker jo som dem stress tester nå og, og da går det jo ikke ann å teste etter bugs :s

Lenke til kommentar

Men nå er jeg litt old school mmo...Horizen anyone? Det var kult det...

Hadde mange timer morro med Horizen.

Selv om jeg har bare hatt problemer med Mortal Online så liker jeg det (og potensialet) bedre enn Darkfall.

 

Hos meg nå så lagger det helt sykt, mouse sensitivity er sikkert en milion, options funker ikke (får ikke endret på noe) og spillet henger seg opp støtt og stadig (spesielt i byene).

 

Edit: animasjoner virker ikke lenger heller.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...