Gå til innhold

Nyttårsforsett!


Laland

Anbefalte innlegg

I anledning ikke bare det nye året, men tiåret, så ønsker jeg å lage en tråd hvor vi kan komme med nyttårsforsetter som vi lover oss selv. Et nyttårsforsett er ikke annet enn et løfte du gir deg selve eller andre for å gi deg/dere en bedre tilværelse, eller som Wikipedia sier det:

Eit nyttårsforsett eller eit nyårsforsett er ein lovnad ein gjer til seg sjølv ved nyttår som går ut på å byrja eit nytt og betre liv.

 

Selv så har jeg ikke andre konkrete planer enn å drikke mindre Pepsi Max (tar per ifjor flaske på flaske på flaske etc. uten problemer) og å nå en total postcount (den som står i profilen) på over 20.000 innlegg, her på Innlegg.no.

 

Hva er deres løfter til dere selv? :)

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, har vel ikke tenkt så mye på disse nyttårsforsettene, men det er et punkt jeg kan forberede meg på:

 

Hvis jeg sitter hjemme og egentlig bare har lyst til å slappe av så skal jeg ringe en venn istedenfor!

 

Er veldig deilig å sove lenge for å så sette seg ned foran PC'en og gjøre ingenting en hel dag, men er jo egentlig gøyere/"mer givende" å stikke til en kompis :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

* Ha en total postcount av 30k 1. januar 2010, kl 00:00.

Da må du begynne og spamme. Oh wait...

 

 

det var en spøk ^_^

 

 

mitt eneste er å få jobb på playcom, utenom de vanlige; spise mer godteri, være lenger oppe, sove enda lenger. Sånne som man ikke bryter med andre ord.

Lenke til kommentar

Året som gikk var året jeg flyttet hjemmeifra og fikk en del mer erfaring i hva det vil si å faktisk leve for seg selv. Utifra det har jeg også satt meg opp noen nyttårsforsett:

 

* Jeg skal lære meg å legge penger til sides.

* Jeg skal kutte ned på spillkjøp som er "unødvendige", vente eventuelt til slike spill kommer ned i 100-150 kr på cagcast.

* Skal anlegge bart

* Skal få meg fast dame :p

Lenke til kommentar

Året som gikk var året jeg flyttet hjemmeifra og fikk en del mer erfaring i hva det vil si å faktisk leve for seg selv. Utifra det har jeg også satt meg opp noen nyttårsforsett:

 

* Jeg skal lære meg å legge penger til sides.

* Jeg skal kutte ned på spillkjøp som er "unødvendige", vente eventuelt til slike spill kommer ned i 100-150 kr på cagcast.

* Skal anlegge bart

* Skal få meg fast dame :p

 

Fast dame eller bart, du må velge! Been there!

 

 

Skal bli flinkere til å jobbe overtid når jeg har muligheten og kutte ned på brus og pottis.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

#Redusere mengden med kraftutrykk(banning)

#Redusere inntaket av kullsyreholdige leskedrikker

#Øke mengden informative og givende innlegg

#Nå over 20k innlegg på dette forumet

#Fullføre Pokédexen i Pokémon HeartGold

#Skrive minst fire gode brukeranmeldelser av spill

#Være generelt sett mer skeptisk/mindre naiv

#Bli mer konkret; mindre synsing og gjetting (denne kan jeg fort bryte!)

 

 

Skulle en sett, jeg kan bli en helt annen person! Dette blir.. morsomt?

Lenke til kommentar

* Ikke drikke alkohol på ett år!

* Ikke drikke brus på ett år!

* Trene fast når jeg kommer til min nye jobb og boplass i Februar!

* Nå 40k GamerScore på X360.

 

AltF4, du kan flytte inn med meg <3

 

Så fremt jeg får ta en øl til middagen på lørdag skal du ikke se bort i fra at jeg står på dørterskelen din med noen pappesker under armen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...