Gå til innhold

Batman : Arkham City


Anbefalte innlegg

BATMAN! Noe mer enn det trenger jeg ikke å vite. Spesielt ikke når det kommer fra Rocksteady. Så lenge grunnkonseptet fra det første spillet er ivaretatt kommer dette til å motta så mye elskov fra min side at jeg ikke kommer til og vite hvor jeg skal gjøre av meg etterpå. Nei, jeg slutter å skrive nå og lukker tråden før jeg kollapser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har mye godt i vente ser jeg. Jeg håper bare at spillet holder seg like lineært som det første, selv med 4-5 ganger større område. Det kan raskt bli kjedelig å reise over store lengder.

 

Men jeg vet at Rocksteady har kompetansen de trenger for å gjøre dette spillet til en ny klassiker. Så jeg stoler blindt på at de får det til.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

http://www.youtube.com/watch?v=-V1ZF5cNYCs

 

gameplaytrailer! dette blir bra, comebat-delen ser ut til å være uendret fra Asylum, sett bort ifra doble takedowns. herregud, det blir en travel spillhøst...

 

Fy pokker, dette blir så kult! Jeg ler når jeg ser traileren, den viser alt jeg har håpet og mye mer og glede seg til.

 

Også så rå som selve traileren er! Perfekt bruk av musikk, action og lyd. At de har de samme stemmeskuespillerne og kvalitet på de andre er bare digg.

 

Dette er forøvrig låta: The Heavy – Short Change Hero

Lenke til kommentar

 

Også så rå som selve traileren er! Perfekt bruk av musikk, action og lyd. At de har de samme stemmeskuespillerne og kvalitet på de andre er bare digg.

 

bare det å sitte på en gargoyle å høre på hva jokern hadde å si til henchmenna sine i Asylum var en fryd for min del, man må bare elske Mark Hamill!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...