Gå til innhold

Ny xbox -selge den gamle


Anbefalte innlegg

Har en xbox 360 med 20 gb harddisk. Nå som games on-demand og innstallering av spill til harddisken har kommet frister det veldig med en ny harddisk. Men jeg må jo ut med 1000kr for å få en harddisk med 120gb. Jeg tenkte at jeg likevel kunne kjøpe meg en ny elite, da jeg kan få den 1000kr billigere. Da får jo jeg med en del ekstra ting som er forbedret siden deførste xbox'ene kom ut. Det hadde også vært knall jeg kunne selge den jeg har nå, da jeg ikke ville få bruk for den legnere. Omtrent hvor mye kan jeg forvente å få for den ? Hvor mye gir de for sånt på gamestop/GAME etc. , eller kan jeg forvente meg en høyere pris gjennom finn.no eller qxl?

 

Takker for svar :)

 

edit: Usikker på hvor jeg skulle legge tråden, så bare si fra om jeg har plassert den feil.

Endret av epqr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv forumets kjøp og salg-seksjon smile.gif

 

Du bør opplyse om hvor gammel din nåværende Xbox er, da eldre konsoller gjerne bråker mer og har større sjanse for å få RROD. Du bør også informere om det er HDMI på den.

Tror ikke jeg ville ha satset på å få noe særlig mer enn en femhundrelapp med litt flaks, særlig ikke hvis du ikke selger med noe ekstra som spill eller tilbehør.

 

Xbox 360 er en ganske billig konsol å kjøpe ny, og tilbudene florerer.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Var innom game idag. De sa de kunne gi meg 670 cash money for den, eller et gavekort (som kun kan brukes på game) på 870 kr. De var også villge til å gi meg en ekstra god pris på elite, om jeg ville kjøpe den der i bytte mot den gamle + evt. noen spill. Skal innom gamestop imorra og høre der hva de vil gi.

Endret av epqr
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...