Gå til innhold

Spill som fortjener oppfølgere (del 1) (PS2, PC, Amiga)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig at Gamer.no ikke har fått med seg at det allerede finnes ikke bare en, men to oppfølgere til The Lost Vikings. Lost Vikings 2 (1995) og Norse by Norsewest: The Return of the Lost Vikings (1997).

Bortsett fra at Gamer.no fikk det med seg, og skrev det i artikkelen? :)

 

Det står om Norse by Northwest, men ikke om Lost Vikings 2?

Lenke til kommentar

Kansje ikke blandt de beste spillene jeg har vert borti men Battle Realms har jeg dog mange gode minner om.... alt for få asiatisk inspirerte strategi spill :)

 

tillegg* gravte gjennom min spillsamling og kom over et spill som heter Sacrifice, må si jeg forelsket meg i den noe uortodokse strategi/rpg stilen som spillet har (nå har jo Spellforce noe av den samme stilen men det fanger ikke feelingen like bra synes jeg)

Endret av Legion
Lenke til kommentar

Merkelig at Gamer.no ikke har fått med seg at det allerede finnes ikke bare en, men to oppfølgere til The Lost Vikings. Lost Vikings 2 (1995) og Norse by Norsewest: The Return of the Lost Vikings (1997).

Bortsett fra at Gamer.no fikk det med seg, og skrev det i artikkelen? :)

 

What? Det fikk jeg ikke med meg. leste jo gjennom flere ganger for å være sikker. oO

Men da legger jeg meg flat:p min feil.

Lenke til kommentar

Richard Burns er et av de spillene jeg har mest lyst til å se en oppfølger til, morsomt å se at Gamer.no er enige :) Spillet lever dog videre pga community, du finner blant annet en norsk "liga" på denne lenken. Det finnes også noen grafiske oppdateringer til spillet, bare å søke på google.

med oppdatering

 

Når vi først er inne på bilspill jeg har lyst på oppfølgere til, synes jeg det er vanskelig å komme unna Grand Prix Legends!!! Dette har også en stor community, og mye grafikk/online muligheter her også.

Endret av Tha Horsefucka
Lenke til kommentar

richard burns rally 2 hadde vært en gave fra oven.

spiller dette spillet nærmest hver dag.

jeg kjenner ikke til noen rally simulator spill bortsett fra dette.

noen sier at WRC revolution til ps2 på det hardeste skal visst nok knive skikkelig med rbr.

har ikke prøvd det så jeg vet ikke om det stemmer.

uansett så krysser jeg fingerene når det glelder et nytt rally sim.

når en først har gått over til richard burns rally er det ingen vei tilbake. :D

helt konge spill synes jeg B) B)

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

OUTCAST hadde jeg helt glemt vekk... Det var jo kjempe bra. Der var også et spill som var meget likt der man reiste i tid med en man som hadde gul drakt. Husker ikke hva det heter.

Men jeg ser gjerne for meg at OUTCAST 2 hadde vært kult.

 

Spill hvor man reiser i tid med en mann i gul drakt, det skal jeg fortelle deg er selveste Time Commando. Ett spill jeg brukte mange timer på i min barndom. Men det er nok ikke spesielt likt outcast gameplay messig. Kanskje litt i grafisk stil bare (selv om teknologiene bak ikke kunne vært mer annerledes :) )

 

Ellers er fasiten på hvilket spill som fortjener oppfølger først selfølgelig Tie Fighter.

Lenke til kommentar

............

 

Hvorfor i svarte er denne artikkelen på forsiden????

 

Fordi vi henter fram gamle artikler som fortjener å leses igjen (og som fortsatt er relevante) ved ujevne mellomrom, for de som ikke leste dem første gang. Det er nøye merket med Gjensyn: i tittelen, og med et ekstra avsnitt som forklarer at denne artikkelen også har vært vist tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...