Gå til innhold

Vinn svært eksklusivt Forza 3-smykke (X360)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke svarte rett (kan nada om bil), men det hadde vært skøy å ha noe så eksklusivt! Hvordan fikk dere tak i det? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smykkene var jo råtøffe og om jeg vinner disse skal jeg uten tvil stille opp på første forumtreff iført dress og mansjettknapper (når jeg tenker meg om kommer jeg alltid til å bruke de mansjettknappene om jeg vinner).

Skrevet

Jeg SKAL vinne denne konkurransen. Har ikke noen Forza-spill fra før, er fattig student, og jeg har veldig lyst på et nytt 360-spill. Hadde hvertfall vært artig å vinne. Smykket får jeg gi bort til en bilinteressert bekjent eller noe. ^^ For noe så blodharry som et motor-inspirert smykke nekter jeg å gå med. :p

Skrevet

Hvordan skal en stakkars faen vite slikt da? Dette ble jo ren Lotto.. Er jo lotto uansett, selv om man svarer riktig så er det nok mange om beinet.. Kommer nok ikke til å gå med smykket, men vanvittig kult å ha likevel =)

Skrevet

Heh, med min meget begrensede bilkunnskap, og lite ønske om å lære meg noe ble det gjetting og tipping fra min side :) .

Men hadde vært artig og hatt en av seks som finnes i verden, det må jeg si :) .

Skrevet

Har aldri hatt så lite peiling når jeg har svart på en konkurranse på gamer!

Dersom jeg skulle vinne det greiene der, som enkelte påstår er et smykke, så er det bare å rope ut en sum, så selges det lett til høystbydende!

Haha, HF til den som vinner xP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...