Gå til innhold

Halo: Reach - Spekulasjoner og diskusjoner


Lakus

Anbefalte innlegg

Skal selv spille campaign alene på Halo Reach, skal se hvor fort jeg gjør en campaign igjen, kansje jeg setter en personlig rekord som jeg hadde med ODST som jeg fant halvparten av dialogene og ble ferdig 3 timer og 45 på Heroic alene!!! :D

 

Hvorfor rushe spillet når du heller kan nyte det? Hadde skjønt det om du prøvde å rushe på andre gjennomspilling, men på første? Da får du ikke med deg alle detaljer og inntrykket av spillet blir dårligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tullete holdning. Hvorfor rushe et spill på første gjennomspilling? Du sier at rekorder er til for å brytes, og det er greit nok, men gi deg selv en målestokk først. Med den holdningen vil du neppe finne noe godt ved spillet. Hvis du ender opp med å hoppe forbi alle cutscenes og rushe konstant kommer du bare tilbake for å klage på at det ikke var åtte, ni eller ti timer langt.

 

Nyt det til å begynne med. Utfordre deg selv i etterkant.

Lenke til kommentar

Jeg klokka inn 3 timer og 45min selv med omtrent alle cutscenene jeg så i ODST for å ta et godt eksempel...

Si spillet er ca 4 timer og 30 min med fulle cutscenes den spillinga jeg har opparbeidet meg, er det dumt å ha skills i first person shooters? Jeg vinner tilstadig hver eneste gang en gjeng av meg spiller Halo 3 four way coop i poeng med nesten 100000 poeng pr bane over de andre, og de spiller mer 360 en det jeg gjør, men fortsatt slår jeg de.

Lenke til kommentar

Skal ikke rushe det på dag en, si jeg drøyer med spillet i 3 uker før jeg er ferdig, klarer å klokke inn noen timer der. Jeg har aldri rushet et spill, for eks en helg bam et spill ferdig, så teknisk sett så nyter jeg de i lengda samme hvordan spillmåte jeg har ;)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Skal ikke rushe det på dag en, si jeg drøyer med spillet i 3 uker før jeg er ferdig, klarer å klokke inn noen timer der. Jeg har aldri rushet et spill, for eks en helg bam et spill ferdig, så teknisk sett så nyter jeg de i lengda samme hvordan spillmåte jeg har ;)

 

Spill Halo 3 mot meg så skal jeg love at du får en utfordring :)

Lenke til kommentar

Toman du bare lyger som vanlig. Det er ikke vanskelig for oss å se det. Link

 

Edit: du skulle sakt

 

Jeg klokka inn 7 timer

Si spillet er ca 4 timer og 30 min med fulle cutscenes den spillinga jeg har opparbeidet meg, er det dumt å ha skills i first person shooters? Jeg har vunnet en eneste gang over en spiller i 2 player coop i poeng med nesten 100 000 poeng på den ene banen(selv om han du spilte med har høyeste ranken det går an i H3 med 20k spilte matcher), og ingen spiller mer data spill en det jeg gjør, men fortsatt slår jeg de av og till.

 

STFU toman du bare lyger

Endret av Head_Hunter
Lenke til kommentar

Toman du bare lyger som vanlig. Det er ikke vanskelig for oss å se det. Link

 

Edit: du skulle sakt

 

Jeg klokka inn 7 timer

Si spillet er ca 4 timer og 30 min med fulle cutscenes den spillinga jeg har opparbeidet meg, er det dumt å ha skills i first person shooters? Jeg har vunnet en eneste gang over en spiller i 2 player coop i poeng med nesten 100 000 poeng på den ene banen(selv om han du spilte med har høyeste ranken det går an i H3 med 20k spilte matcher), og ingen spiller mer data spill en det jeg gjør, men fortsatt slår jeg de av og till.

 

STFU toman du bare lyger

 

High skill 34? :D

For en vits

Lenke til kommentar

Toman du bare lyger som vanlig. Det er ikke vanskelig for oss å se det. Link

 

Edit: du skulle sakt

 

Jeg klokka inn 7 timer

Si spillet er ca 4 timer og 30 min med fulle cutscenes den spillinga jeg har opparbeidet meg, er det dumt å ha skills i first person shooters? Jeg har vunnet en eneste gang over en spiller i 2 player coop i poeng med nesten 100 000 poeng på den ene banen(selv om han du spilte med har høyeste ranken det går an i H3 med 20k spilte matcher), og ingen spiller mer data spill en det jeg gjør, men fortsatt slår jeg de av og till.

 

STFU toman du bare lyger

 

Dere bare personangriper.. Dere vil ha meg seriøst ut av forumet, men det er greit det, ser bare hva dette forumet er ment for

Lenke til kommentar

Skjerp deg Toman. Du må tåle at folk faktisk sjekker opp det du sier. Ikke si ting du ikke kan stå for så er det ikke noe problem. At du griper etter offerrollen begynner å bli gammelt nå.

 

Dessuten har det ingenting med deg som person å gjøre, men uttalelsene dine. Hvilken som helst annen person kunne like godt blitt sjekket opp for å sjekke om skrytet var begrunnet.

Lenke til kommentar

Bungie har vel forstått nå at det ikke er mulig å holde en bazooka og klatre en stige samtidig?

For deg nei. For en genmodifisert, tre meter høy supersoldat med menneskehetens mest avanserte overlevelsesdrakt derimot...

tre meter høy sier du? :p men ja, er man en spartan er man mann. Alle ekte mannfolk kan klatre i stiger med bazookaer!

Lenke til kommentar

Såklart er ikke det problemet. Selve problemet er stigene. Skal vi tro at de klarer å holde et halvt tonn med genmanipulert supersoldat og drakten deres? For ikke å snakke om rcoketlauncheren og ammo!

 

Det er stiger jeg skulle turt å male i.

 

Forøvrig lurer jeg litt på om jeg skal legge inn en bestilling på den vanlige utgaven av Reach også, slik at jeg er garantert å få det på dagen. Det er ingen butikker som tar det inn lokalt, og Reach er spillet jeg har ventet på siden det ble annonsert i fjor. Men igjen, det er kun snakk om en dag eller to.. men jeg bestilte i juni, damnit!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...