Gå til innhold

Halo: Reach - Spekulasjoner og diskusjoner


Lakus

Anbefalte innlegg

Håper Elkjøp kommer med tilbud på Halo Reach for 349 som dem gjorde med Halo 3, da blir det garantert kjøpt.

Ønsket ditt gikk i oppfyllelse Toman, så det er bare til å stå for sine ord :p

 

Bestiller dette i fra Elkjøp, driter i om det ankommer på dato eller ei :)

Skal bestille det snart :). Tok vurderinga kjapt siden er litt småtørke på spillfronten min på 360en

Håper noen vil game med meg når det kommer!! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg begynner å kjenne at det ikke er snakk om mange dagene nå.

 

Helt siden jeg kjøpte meg den originale Xboxen kun for å spille Combat Evolved har jeg vært forelsket i Halo sin singleplayer-coop. Jeg husker fremdeles hvordan jeg og venner kunne sitte å spille Legendary en hel helg i strekk. Ikke fikk vi noen poeng for det og ikke var det så mange som egentlig brydde seg om hva slags vanskelighetsgrad vi hadde runnet, men vi bare måtte.

 

Da Halo 2 kom vet jeg ikke helt hvorfor jeg brukte så lang tid på å kjøpe det, men jeg kjøpte det iallefall ikke før etter 3-4 uker. I den perioden satt jeg nemlig hos venner og spilte i coop. Jeg hadde vel kanskje ikke noe behov for å kjøpe spillet selv da det og spille alene ikke var aktuelt. Her var det kun coop som gjaldt.

 

Og så kommer vi til Halo 3. Jeg og en kamerat barrikaderte oss inne en helg, fra fredag til søndag. Vi åpnet ikke døra før vi var ferdige en gang sent på lørdagskvelden. Og da var det bare å starte på Legendary. Vi kom oss vel igjennom historien en gang på Heroic og en gang til på Legendary den helgen, og det var a.w.e.s.o.m.e.

 

For ikke å snakke om multiplayer. Alle Halo spillene har blitt spilt i filler med fire spillere på samme skjerm. En million ganger bedre enn hva all matchmaking i verden kan gi deg.

Lenke til kommentar

Bestilte meg nettopp Legendary Edition fra Amentio. De var ikke helt sikre på når de ville få den inn, men for 800 kroner kan jeg gjerne vente. I verste fall kjøper jeg meg en standard edition hos Elkjøp på releasedagen. Kjøper egentlig Legendary bare for den statuen.

Lenke til kommentar

Hauger av klipp fra campaign og mange intervjuer i fredagens GTTV. http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/102?ch=1&sd=1_hd

 

Reach kommer til å bli vannvittig bra. 800,- for Legendary Edition er pent, og selv om jeg også har bestilt den kommer jeg til å kjøpe den vanlige utgaven lokalt for så å selge den når LE kommer. Ser for meg mange, mange timer i Forge World.

Lenke til kommentar

Kommer til å bli skummelt mange timer i Forge World ja. Eneste som kunne gjort det bedre er et slags World Tool hvor man kan forandre på selve landskapet. Jaja, man kan ikke få absolutt alt. Jeg hadde mine tall med timer i Forge i Halo 3 og nå som det er et såpass enormt område man selv kan avgrense (eventuelt ikke avgrense) vet jeg at mange timer vil forsvinne der. Nesten så man ikke vet hvor man skal begynne.

Lenke til kommentar

Og det at de nå lar spillere lage "faste" objekter midt i luften, uten å måtte trikse for og få det til. Vi vil nok få se noen helt latterlige Rocket Race baner høyt oppe i skyene etterhvert tenker jeg. Sikkert et par gigantpeniser i lufta også, men man må ta det gode med det onde.

Lenke til kommentar

Jeg husker halo 2 når jeg hadde 2 xboxer så linket ve de sammen så vi kunne spille 4vs4. Og siden den ene var moddet så kunne vi bruke koder som f.eks gjorde oss 30m høy. Da halo 3 kom og var fortsatt en liten nuub hadde jeg hørt om 4 player coop. Vi var 5-6 folk som delte på å spille gjennom det. Det var tider det. Tror ikke det er noen andre spill som jeg har hatt det så gøy med som halo 3. Sløste vekk en hel sommer for å spille med en venn oppe i moss. (You know who you are)

 

Med halo reach så tviler jeg det blir en vennefylt helg med konstant spilling. Det virker som det ikke er så mange som er så spent som meg når det gjeller halo reach.

Lenke til kommentar

Kommer til å bli skummelt mange timer i Forge World ja. Eneste som kunne gjort det bedre er et slags World Tool hvor man kan forandre på selve landskapet. Jaja, man kan ikke få absolutt alt. Jeg hadde mine tall med timer i Forge i Halo 3 og nå som det er et såpass enormt område man selv kan avgrense (eventuelt ikke avgrense) vet jeg at mange timer vil forsvinne der. Nesten så man ikke vet hvor man skal begynne.

 

Å samma her. Tipper jeg sitter inne hele første helgen og leker meg der inne.

Lenke til kommentar

Setter meg ned med heroic første dagen. Gidder ikke bli frustrert som fy i løpet av første gjennomspilling. Om det blir coop eller ei vet jeg ikke, de jeg spiller med har en tendens til å snakke i eller hoppe over mellomsekvenser. Har litt lyst til å låse meg inne og skru av alt av lys. Unntatt TVen, såklart.

Lenke til kommentar

Jeg husker halo 2 når jeg hadde 2 xboxer så linket ve de sammen så vi kunne spille 4vs4. Og siden den ene var moddet så kunne vi bruke koder som f.eks gjorde oss 30m høy. Da halo 3 kom og var fortsatt en liten nuub hadde jeg hørt om 4 player coop. Vi var 5-6 folk som delte på å spille gjennom det. Det var tider det. Tror ikke det er noen andre spill som jeg har hatt det så gøy med som halo 3. Sløste vekk en hel sommer for å spille med en venn oppe i moss. (You know who you are)

 

Med halo reach så tviler jeg det blir en vennefylt helg med konstant spilling. Det virker som det ikke er så mange som er så spent som meg når det gjeller halo reach.

 

unnskyld meg men jeg mistet mer enn en sommmer ;) jeg fikk faktisk snitt til 1,7 når det en sommer før var på 4.0

 

 

on topic og greier: reach ser kult ut, synd jeg ikke har en xbox som jeg kan høre lyden av det jeg spiller med, sett på videoer og det ser bedre ut enn modern warfare og bc2 og all annen dritt som har kommet ut i år

 

heia halo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...