psyched Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg sliter litt. Jeg kommer ingen vei med noen av patty questene... Hvordan får jeg henne ut av byen, hvordan finner jeg ut hvem faren er og hvordan kan jeg få henne til og sammarbeide med sjefen til han som er inne i don leiren? Og hva er quick save/load? Ser for meg at det kan vere nyttig.
Error Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Quick Save = F8 på PC. Denne funksjonen gjør at du lagrer spillet bare ved å trykke F8, og du kan gå rundt mens det lagrer. (Den lagrede filen vil automatisk lagre over siste quick save, og ikke autosave/manuell save) Quick Load = F9. Trykk F9 og du loader automatisk siste Quick Save (eller er det siste save, uavhengig av type..?). Ganske irriterende funksjon siden du plutselig trykker feil og må finne deg i å gjøre ting på nytt. Heldigvis finnes det måter å få skiftet plassering av denne knappen. Endret 19. oktober 2009 av Error
Gamez Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Takker for tipsene til bossfighten.Skal prøves ut snarest.
Gamez Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg sliter litt. Jeg kommer ingen vei med noen av patty questene... Hvordan får jeg henne ut av byen, hvordan finner jeg ut hvem faren er og hvordan kan jeg få henne til og sammarbeide med sjefen til han som er inne i don leiren? Og hva er quick save/load? Ser for meg at det kan vere nyttig. SPOILER ALERT:trykk på veggmaleriet inne på horehuset(Sonyas),der hvor Gwen? bader og en hemmelig passasje kommer til syne bak deg.
Nether Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg sliter litt. Jeg kommer ingen vei med noen av patty questene... Hvordan får jeg henne ut av byen, hvordan finner jeg ut hvem faren er og hvordan kan jeg få henne til og sammarbeide med sjefen til han som er inne i don leiren? Og hva er quick save/load? Ser for meg at det kan vere nyttig. Du har fått litt hjelp allerede, men i tilfelle du og andre trenger mer hjelp angående Patty: For å finne ut hvem faren hennes er må du snakke med Romanov i fengselet i Harbour Town. Fengselet er ytterst ved kaia (liten rund bygning). Snakk med vakten foran fengselet og gå med på å skaffe en hore til han. Kjøp en hore fra Sonja, snakk med jenta som sitter utenfor varehuset ved kaia, og snakk så med vakten. Han slipper deg inn så du kan snakke med Romanov. Han vil fortelle deg at Vasili og Erikson jobber for ham. Erikson er i horehuset, og vil gi deg nøkkelen til et hus i Gutters når du kjemper mot ham. Etter det burde det meste gå greit. Hvis du gjør fire quests for Order eller Don får du mulighet til å forlate byen og si i fra til patty om utgangen. Når Patty så er ute av byen kan du begynne med questen han i Don leiren gir deg (du kan ikke få henne til å samarbeide, men hun gir den en annen oppgave).
Craxmerax Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Piranha skal ha kudos for at de ikke har ett eneste oppdrag i hele spillet som åpenbart er av "grind"-typen. Man får aldri høre "go pick up X carrots", i alle fall ikke uten å få en grunn til hvorfor man skal det. Dette gir alt man gjør en følelse av hensikt, og hjelper veldig med å motivere en gjennom selv de mest frustrerende oppdrag (jeg må ærlig innrømme at jeg har slått i bordet en del ganger etter å ha blitt drept av en gjeng med alt for mektige fiender... selvsagt kun min egen feil). Man får jo oppdraget, plukk opp 10 ripe plants..
Zwugi Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Fyren trenger de for å bli ferdig i tide med arbeidet sitt. Selv om oppgaven tar 50 sekunder så føles det ikke helt meningsløst. Endret 20. oktober 2009 av Cunego
Bulletus Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Hoppa utenfor muren i Harbour city , nå kommer jeg ikke inn igjen og vaktene angriper meg , huff malt meg opp i et hjørne,, Edit ; glemte man kunne betale fyren på andre siden 100G hehe , ordna seg Endret 21. oktober 2009 av Bulletus
KayAU Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Eg har eit lite spørsmål. Eg ser at folk snakkar om eit skjelett som heiter Fred, på mi første gjennomspeling traff eg aldri denne karakteren. Eg valgte den gongen å gå rett til byen, og slutta meg deretter til magikarane. No er eg so vidt i gong med gjennomspeling nummer 2, og denne gongen tenkte eg å prøve å finne Fred. Spørsmålet mitt er derfor: kan eg finne Fred uavhengig av kven eg sluttar meg til, eller er han knytt til ei av gruppene? Prøv gjerne å svare utan å røpe for mykje. Kay
Whigga Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Fred er en spell du får, altså du tilkaller han med scrolls.
simalarion Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Egentlig en ting du må si eller ikke ). Kan prøve å gi det i hint form, du har Fred i lomma
KayAU Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Mange takk...eg bar visst Fred med meg gjennom store delar av spelet. Eg søkte på nettet før eg spurte, og fann faktisk ut at Fred måtte manast fram, men antok då at det var ein spesiell magi som måtte brukast til. At det dukkar opp ein namngitt NPC når du bruker ein "standard" frammanings-magi, fall meg ikkje inn før de sa det. Kan ikkje hugse å ha sett noko sånt bli gjort i noko anna rollespel. Veldig bra påkomt av Piranha. Takk for hjelpa! Kay
espen999_InnleggNO Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Hei! Nå vet ikke jeg hvordan man lager en spoilertab, så de som ikke er kommet en del ut i chapter tre, VIK UNNA! Jeg leter nå etter delene til den armoren. Har funnet hammeren og to deler. De delene jeg mangler er de delene som visstnok skal være i de to ruinene som er nærmest vulkanen, til venstre og høyre. Hvordan kommer jeg meg til de? Takker for alle svar.
Breathe Fresh Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Virker som spoiler funksjonen ikke funker til meg atm, så SPOILER, hehe: De to ruinene du snakker om er på en måte en stor hule. De begge delene du mangler er inni den, det er to blå magical barriers inni den hulen. Du kan gå inn den ved å gå bak Dons Camp (en sti ved den gården som drives i svampene) ellers så kan du nå den ved å følge fjellstien hele veien opp ved druidens camp. Den ene delen er ved en ashbeast, som er nermest fjellsidens inngang. Den andre er også ved en ashbeast, et stykke inn i hulen, vil si det i midten av hele hulen. Er en liten platå med en ashbeast i lava delen av hulen, der er det en bru som du må få ned ellers så kan du bruke levitation for å nå den magical barrieren på andre siden.
KayAU Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Spoiler-tag lagar ein slik: [spoiler]Tekst som skal sjulast.[/spoiler] Test Ellers er vel spørsmålet godt besvart av Nostalgic. Kay PS.: Norsklæraren i meg har lyst til å påpeike at "swamp" blir "sump" på norsk. Endret 22. oktober 2009 av KayAU
Breathe Fresh Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Haha! "Svamp", ble litt norsk-engelsk der!
sp0ck Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg liker dette spillet, men de som har laget xbox versjonen gjør det jammen ikke lett. Det er nesten utrolig at de har fått lov til å gi ut noe med så store mangler, jeg har ikke spillt et spill med så store grafikkbugs på kanskje 10 år. Kontrollene er veldig knotete, det er helt innlysende at dette egentlig skulle blitt spillt på pc. Alikevell klarer jeg ikke helt å legge det fra meg...
Wrathmont Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Måtte gå ifra stakkars Fred nede i en katakombe/grotte han ikke klarte og klatre opp igjen fra, de triste øynene til Fred når jeg måtte dra fra ham skraper fortsatt i sjelen min. Gikk tilbake til samme stedet å sjekket noen timer senere og der sto Fred å skikket fremdeles hehe. Haha gjorde det samme, og hver gang jeg brukte levitate fikk jeg av en eller annen grunn beskjed om at "Fred is still waiting"
Error Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Har hatt en skikkelig økt i dag, og nå har jeg endelig fått gjort så godt som alle questene i Harbour Town (og i The Big Swamp hvor jeg startet) og jeg er klar for å begynne på akt 2! Er det bare meg, eller er det sinnsykt mye "tyngre" å starte i The Big Swamp enn i Harbour Town? (Både i henhold til fiender og hvor røft det er)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå