Gå til innhold

Anmeldelse: Uncharted 2: Among Thieves (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig glad for at jeg ikke tok denne anmeldelsen seriøst og kjøpte meg spillet i går.

Karakteren syv betyr at spillet er "morsomt å spille fra ende til annen, og vil for mange lett være verdt pengene," så den uttalelsen skjønner jeg fint lite av.

 

Karakterskalaen ser slik ut: 1 2 3 4 5 7 8 9 10,

ikke slik: 1 8 9 10.

Lenke til kommentar

Sånn der har eg spillt gjennom spillet! Eg har virkeligt prøvd å skjønne meg på karakteren gamer har gitt, får det skal jo ver en pekepinne sånn ca. Men 7\10? Det klarer eg bare ikke med min beste vilje fårstå! Men egne meiningr og alt det der respektere det men sliter litt men skal bite det i meg. Men det viktigste var at spillet var gøy kjempe kjekt! Eg koser meg rett å slett i hel nå eg spiller dette! Første WOW øyeblikket var nå eg klatra rundt musemuet og fikk se den utsikkten i fra tårnet!

 

Eg tror gamer har begynnt å strammme kraftig på karakterne og at alle spill som er bra får 5-6 og alle spill som er fantastisk er 7er osv. Nei vett ikke eg blir litt forvirra nå dei missviser sånn som her.

Lenke til kommentar

- Det har jo vært en voldsom debatt over karaktergivingen av «Uncharted 2» i Norge - har du fulgt denne debatten?

 

- Det er noen som sier at det vil alltid være en person av ti som av en eller annen grunn rett og slett ikke liker deg. Ikke bruk tid på den ene, men konsentrer deg om de ni andre! Alle må få ha lov til å ha sin egen mening, sier Engstad, og fortsetter:

 

- Så lenge folk skjønner at dette i stor grad handler om smak og behag, er det helt greit. Det eneste jeg reagerer på er når journalister setter for mye verdi på sine egne ønsker isteden for å spørre seg selv hva «folk flest» ønsker seg i et spill. Man skal jo drive forbrukerveiledning, og det betyr vel at man må sette forbrukerne i forsetet.

 

http://www.dagbladet.no/2009/10/14/kultur/spill/uncharted_2/playstation_3/8570358/

Lenke til kommentar

GOTY for min del dette her:D

Så fint at du bestemmer deg for et GOTY før alle spillene har kommet ut i år. Til tross for at tittler som MW2 og AC2 kommer ut så har du allerede satt det på et podium og tilber det?

Dette er problemet med mange spillere nå til dags.

 

- Så lenge folk skjønner at dette i stor grad handler om smak og behag, er det helt greit. Det eneste jeg reagerer på er når journalister setter for mye verdi på sine egne ønsker isteden for å spørre seg selv hva «folk flest» ønsker seg i et spill. Man skal jo drive forbrukerveiledning, og det betyr vel at man må sette forbrukerne i forsetet.

Må tenke på at hvis du setter "folkets" ønsker inn i anmeldelsen så får du et problem fordi det er så mange fanboys som vill ha det de får, en perfekt 10'er. Uansett om spillet er relativt dårlig så vil de fortsatt ha 10'ern sin, bare se på Killzone 2.

Endret av Erik
Lenke til kommentar

- Så lenge folk skjønner at dette i stor grad handler om smak og behag, er det helt greit. Det eneste jeg reagerer på er når journalister setter for mye verdi på sine egne ønsker isteden for å spørre seg selv hva «folk flest» ønsker seg i et spill. Man skal jo drive forbrukerveiledning, og det betyr vel at man må sette forbrukerne i forsetet.

Må tenke på at hvis du setter "folkets" ønsker inn i anmeldelsen så får du et problem fordi det er så mange fanboys som vill ha det de får, en perfekt 10'er. Uansett om spillet er relativt dårlig så vil de fortsatt ha 10'ern sin, bare se på Killzone 2.

 

Den gylne middelvei

Lenke til kommentar

Må tenke på at hvis du setter "folkets" ønsker inn i anmeldelsen så får du et problem fordi det er så mange fanboys som vill ha det de får, en perfekt 10'er. Uansett om spillet er relativt dårlig så vil de fortsatt ha 10'ern sin, bare se på Killzone 2.

 

Killzone 2 var skam kjedeligt! Klarte jo ikke spille det mer en noen timer så var eg dritt lei! Vett du hvilken karakter det fikk på gamer.no? Klarer ikke å finne det!

Lenke til kommentar

Jeg ser at mange allerede skriver GOTY 2009 over alt på nettet for dette spillet. For all del, det kan bli GOTY 2009. Men året er ikke over enda, Borderlands og dragon age origin er noen av spillene som kommer ut senere i løpet av året. For meg står Uncharted 2 høyt på listen av årets spill, tett etterfulgt av Batman Arkham Asylum og demons soul. Tror ikke MW 2 og AC 2 kommer på den listen (Min liste for GOTY utfordrerer) pga jeg ikke likte noen av forgjengerene og jeg vet at hvis jeg kjøper MW 2 så er det bare fordi det har bra MP del.

 

Jeg har blitt svært skuffet over hypede spill oppover tiden som feks: Mass Effect, Halo 3, Killzone 2 osv. Men kan ikke si at Uncharted 2 ikke har levd opp til hypen så langt. Jeg liker spillet og håper det kommer mer. Men tenk litt mer på hva vi har i vente før dere roper "GOTY 2009!!!1+1" det kan komme mange overaskelser før året er omme.

 

-Jikla

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

@ xp3ri3nz: Hvorfor ikke? hver sin smak =) Skjønner ikke at folk ikke kan innse det!

Vi er forskjellige alle sammen, gjelder musikk/filmer og ja.. alt.

 

Uansett hvilken karakter ett hvilket som helst spill får her på Gamer, så kommer jeg aldri til å droppe å lese/være her.

Å liker jeg spillet ved å ha prøvd en demo eks, kjøper jeg det, uansett hvilken karakter det får

- Ble litt mye off topic, men måtte få det ut =P

- Ble mye "å", jeg er ikke flink på og/å ^_^

Lenke til kommentar

Hehe tenk deg at Unchated 2 bir Game of the year! Tenk så flaut får anmelderen! Off tenkt den skammen han må føle da! Då hadde ingen lest hans anmeldelser lenger!

 

Av en eller annen merkelig grunn tror jeg det krever større viljestyrke for anmelderen å motså fristelsen for å rope ut mot drittstormen han har mottatt via denne tråden, enn å se at et spill han synes var bra bli kåret til GOTY.

Lenke til kommentar

@ xp3ri3nz: Hvorfor ikke? hver sin smak =) Skjønner ikke at folk ikke kan innse det!

Vi er forskjellige alle sammen, gjelder musikk/filmer og ja.. alt.

 

Uansett hvilken karakter ett hvilket som helst spill får her på Gamer, så kommer jeg aldri til å droppe å lese/være her.

Å liker jeg spillet ved å ha prøvd en demo eks, kjøper jeg det, uansett hvilken karakter det får

- Ble litt mye off topic, men måtte få det ut =P

- Ble mye "å", jeg er ikke flink på og/å ^_^

 

Og, bruker man når man skal binde ting sammen, som f. eks hvis man skal si krabbeklo OG Bjørn.

Jeg gikk for å hoppe, men det var ikke flere hoppetau og trampoliner.

Å bruker man foran verb.

 

- jeg holder på å spille demoen nå, liker jeg det løper jeg og kjøper det.

- Å ikke like dette spillet er jo helt utrolig

Endret av Joikamed
Lenke til kommentar

Nei då eg tulla litt! Tror eg fokusere litt får mye på karakteren, leste anmeldelsen en gang til. og nå som eg har spillt det så var ikke teksten i anmeldelsen så galen han er jo flinke bare karakteren så har plaga meg. Det er sikkert får eg kjøpte uncharted 1 her i sommer å eg likte det ganske godt, så eg gleda meg jo til 2en.

 

Lurer voldsomt på hva som blir GOY i år, vi har jo Modern Warfare som kommer ut snart, og det ser jo fantastisk ut. Om det er sånn gulstikka utdeling i år? Unchared får sikkert noen prise, hvertfall får graffik.

 

Har dere merket at det er mindre blood i 2en? Føler dei har stroppa goren en del får å senek aldergrensen. Ser at det har 16år aldergrense kanskje derfor? Noen som har fått tekniken får å hive granat skikkelig til? Syns granatkastingen er enda litt uvant men det kommer nok etterkvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...