Gå til innhold

Anmeldelse: Risen (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud, sjekka nettopp gameplay video av Risen på 360, ser seriøst ut som et xbox 1 spill :(.

Dårlig port, må nok kjøpe dette på PC, selv om jeg har veldig lyst på achievements.. får se.

Anyways, om noen er nysgjerrige på hvordan dette ser ut på Xbox360, se her http://www.gamepro.de/index.cfm?pid=386&pk=1682

 

Synes det så helt greit ut jeg. Grafikken er heller ikke så viktig; med mindre den er direkte elendig så kan jeg spille det meste. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

En god ting er at det ikke ser ut til å foreligge noen "Patch @ release day", dette indikerer at PB anså seg rimelig ferdige når spillet gikk i trykken.

 

Jeg hater bugs og blir heidundranes irritert over "show-stoppers" alá quest's som ikke kan fullføres og CtD's etc. Håper virkelig Risen er rimelig bugfritt sånn sett.

 

Sjelden har det vært lenger til fredag...

Lenke til kommentar
Er det imidliertid helt sikkert at det kommer til xbox360 samtidig? På wikipedia står det at det kommer dit først Q1 2010 :o.

I Amerika, ja. Her til lands kommer 360-versjonen samtidig med PC-versjonen. :)

i følge tothegame kommer 360versjonen i andre kvartal 2010.Dette er PAL/NORDIC versjonen,så det ser dessverre ut som vi med konsoll må vente.ToTheGame sine datoer stemmer så å si alltid.

Lenke til kommentar

Dette er noe jeg evt skal ha til xbox 360, men! her er spørsmålet, er det noen anmeldelser et sted som forteller oss hvordan 360 versjonen er

 

datoen på gamezone er den 7 oktober for 360 versjonen og cdon sin er 2 oktober, så er vel bare å se om de får det inn på lager da eller ei!

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar
Wow! Nå gleder jeg meg mye mer enn tidligere. Gamezone sender meg spillet på Onsdag så krysser fingrene for at jeg har den på torsdag/fredag. Nå blir det spillhelg. :D

Hvordan går det til? Gamezone har bekreftet leveringsdato 7. oktober nå :( . Håper det bare er tøv og de får sendt det ut slik at man har det på fredag eller i værste fall lørdag. Vil jo nesten være katastrofe hvis jeg ikke får spilt dette i helga.

Lenke til kommentar
Er det imidliertid helt sikkert at det kommer til xbox360 samtidig? På wikipedia står det at det kommer dit først Q1 2010 :o.

I Amerika, ja. Her til lands kommer 360-versjonen samtidig med PC-versjonen. :)

i følge tothegame kommer 360versjonen i andre kvartal 2010.Dette er PAL/NORDIC versjonen,så det ser dessverre ut som vi med konsoll må vente.ToTheGame sine datoer stemmer så å si alltid.

Men som Joachim allerede har påpekt, så er altså dette feil. Xbox 360-versjonen kommer i salg i Norge på fredag, samtidig med PC-versjonen, som beskrevet i anmeldelsen. Dette har utgiver Deep Silver bekreftet for oss flere ganger i forkant av denne anmeldelsen.

Lenke til kommentar
Wow! Nå gleder jeg meg mye mer enn tidligere. Gamezone sender meg spillet på Onsdag så krysser fingrene for at jeg har den på torsdag/fredag. Nå blir det spillhelg. :D

Hvordan går det til? Gamezone har bekreftet leveringsdato 7. oktober nå :( . Håper det bare er tøv og de får sendt det ut slik at man har det på fredag eller i værste fall lørdag. Vil jo nesten være katastrofe hvis jeg ikke får spilt dette i helga.

 

Har samme problemet. Bestilte fra Gamezone i håp om å få det på fredag, men slik det ser ut nå så blir det jo ikke før den 7. oktober :(

Er det ikke litt feilinformasjon der hvis de tror at spillet har release den 7 oktober, når alt annet sier den andre? :huh:

De får tilogmed inn spillet den 30 sept, så ser ikke helt problemet med ikke å få sendt det ut til den 2.

Har latt være å bestille fra Gamezone i lang tid pga et problem for en god god stund siden, men nå ser det ut som at det blir en god stund til neste gang og.

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Gleder meg veldig til jeg får spillt dette, blir nok årets spill for min del. Eneste jeg ikke liker så veldig er at øyen er såpass liten i forhold til den store verdenen i Gothic 3. Om det kommer 7. Oktober eller 1. Oktober er det samme for meg, har kommet så godt inn i Fallout 3 nå at det skal uansett spilles ferdig før jeg setter meg ned og nyter Risen!

Lenke til kommentar
Eneste jeg ikke liker så veldig er at øyen er såpass liten i forhold til den store verdenen i Gothic 3.

 

Samme her, men tror nokk denne øya er hundre ganger mer innholdsrik enn Gothic 3 var. :) Fikk ihvertfall det inntrykket av anmeldelsen og fra andre brukere.

 

Hvis de får det til så blir jeg mektig imponert! For jeg føler at det er noe overalt i Gothic 3, det kan være hus, folk som camper og som har quester til deg, ruiner, monstre som vokter kister, grotter osv, til og med på steder du aldri kunne tenke deg at det var noe. Kjedet meg ikke et sekund da jeg utforsket i Gothic 3. I Oblivion derimot følte jeg nesten at det ikke var vits i å utforske da det bare var det samme hele veien, men det er for all del et meget bra spill det også.

Lenke til kommentar

Er det slik i dette spillet også at NPC'er går opp i level sammen med deg?

F.eks. at man blir banket helt i begynnelsen av spillet av en banditt med en rusten kniv, etterhvert går man opp flere level, får seg rustning og fete våpen, men når man drar tilbake for å hevne seg har plutselig de samme bandittene platerustninger og magiske langsverd. Og man overlever såvidt, for i neste øyeblikk å bli drept av en rotte som plutselig har fått monsterkrefter. Hater det... :angry:

Lenke til kommentar
Er det slik i dette spillet også at NPC'er går opp i level sammen med deg?

F.eks. at man blir banket helt i begynnelsen av spillet av en banditt med en rusten kniv, etterhvert går man opp flere level, får seg rustning og fete våpen, men når man drar tilbake for å hevne seg har plutselig de samme bandittene platerustninger og magiske langsverd. Og man overlever såvidt, for i neste øyeblikk å bli drept av en rotte som plutselig har fått monsterkrefter. Hater det... :angry:

Tror ikke det har vært slik i noen Gothic spill.

 

Sålenge verden er på samme size som i Gothic 2 så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...