Gå til innhold

Need For Speed Shift!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme her, funnet masse snadder takket være anmeldelsene til GT :) .

Jeg syns Shift ser ut til å være ganske bra, det passer også ganske bra mtp at jeg nettopp har kjøpt ratt og pedaler :D

 

edit: Ser ut til å være ganske så delte meninger rundt dette spillet :wacko:

IGN - 9/10 | Eurogamer - 7/10 | GT - 9.1/10 | Gamereactor - 6/10

Jeg la inn en bestilling på spillet nå og gleder meg :D

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar
Samme her, funnet masse snadder takket være anmeldelsene til GT :) .

Jeg syns Shift ser ut til å være ganske bra, det passer også ganske bra mtp at jeg nettopp har kjøpt ratt og pedaler :D

 

edit: Ser ut til å være ganske så delte meninger rundt dette spillet :wacko:

IGN - 9/10 | Eurogamer - 7/10 | GT - 9.1/10 | Gamereactor - 6/10

Jeg la inn en bestilling på spillet nå og gleder meg :D

 

Hvilken versjon skal du ha Kenichi-san?

Jeg velger PS3 versjonen pga har ratt der :)

Lenke til kommentar

Testa det nettopp på pc ( :innocent: ) med G25.

 

Jeg er strålende fornøyd! :D

 

Lydene er veldig bra!!

Følelsen i cockpiten (som de har skrytt av så veldig) fortjener også den skryten som den har fått. meget bra følelse. Eneste missnøye er at de ser ut til å tro at ratt kun går 180 grader :/

 

Gled dere!

 

lkzyz89efm_clap.gif

 

Edit; vurderer nesten kjøp :ph34r:

Endret av l0Ff
Lenke til kommentar

Husker jeg og en gammel klasse-kompis hadde det møkk-moro med en av de tidligere Need for Speed titlene.

Vi pleide enten å ha vanlige løp, eller så pleide vi å kjøre etter sivile biler vi passerte i stor fart for å "ta de" siden de var vitner, slik at vi slapp purken.

Endte jo alltid opp med at purken kom uansett, men vi var i 8-9 års-alderen om jeg ikke husker helt feil, så logikken var ikke helt på topp :p

 

Uansett vil jeg si at etter en viss person tok over en meget sentral stol i EA, har ikke selskapet gjort annet enn å vokse (kvalitèts-messig), så den ansettelsen er det smarteste EA har gjort for kundene sine på lenge.

Husker selvfølgelig ikke navn eller stillig, men en person påpekte dette på 1UP, Kotaku eller en annen spillside, skulle bitt seg i merke slikt med en gang slik at man husker det -.-

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg var veldig skeptisk da jeg hørte at Shift var en blanding av simulator og arkade. Dette var nemlig de samme ordene som beskrev Grid da det kom ut. Heldigvis er Shift milevis unna det arkadenivået Grid ligger på.

 

Allerede før jeg fikk spillet hadde jeg bestemt meg for at jeg skulle kjøre en timetrial på Spa med Aston Martin DBR9. Siden både Grid og Shift har denne banen og bilen, så kunne jeg sammenlikne litt. Etter å ha gjennomført dette løpet, så er det ikke noe poeng å sammenlikne. Det er to helt forskjellige aktiviteter. I Shift kjører man rundt banen. I Grid er det mer som å sitte i en berg og dal-bane. I tillegg til at bilen har et nesten ubrytelig bånd med veien, så går den usannsynlig fort. Selv uten assists, kan man i Grid kjøre i ca samme tempo som en F1-bil med en Aston Martin.

 

Det er lenge siden jeg har hatt det så gøy med et bilspill. Da jeg stod opp i morges var det som om hjernen scannet alle kroppsfunksjonene mine for å lete etter en grunn til å ikke dra på jobb. Det var veldig fristende å bli hjemme med "sår hals". Men men, jeg får sette arbeidsmoralen over nerdingen inntil videre.

 

Er det forresten noen som klarer "Perfect Launch" i Shift? Under loading av løp, så står det i blant at man gjør dette ved å holde turtallet på det nivået hvor gir-indikatoren er grønn. Med mindre jeg har misforstått, så er det da snakk om at det skal komme en grønn ramme rundt tallet som viser hvilket gir bilen er i. Dette har jeg i så fall aldri sett. Tråkker jeg gassen helt inn, da kommer det en rød ramme, men aldri grønn uansett hva jeg gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...