Gå til innhold

Folding@home Innlegg.no Team


Folding@home  

1 stemme

  1. 1. Hva synes du om folding@home?

    • Jeg blir med!
      19
    • Bryr meg ikke om slikt.
      7
    • Jeg må avvente å se litt.
      14


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettlinja mi ser ikke ut til å lide i hvert fall.

 

135/1500

 

Har ganske lyst til å sitte oppe til den er ferdig for å få se noe resultat, men tror neppe det skjer. Jobb i morgen.

 

Bruk oppgavebehandling til å sette affinitet til CPU-kjerne 2, 3 og 4 etc.

Hvis dere velger bort de kjernene som blir mest brukt til andre ting (1 og 2) så burde det gå greit.

Har selv tidligere encoda HD-film med affinitet på kjerne 3 og 4 og spilt TF2 uten at det påvirket ytelsen.

 

Takk for tipset.

Off topic, men jeg bare lurer: Det ser ut til at jeg har 7 (eller 8, hvis 0 teller) CPU-kjerner. Kan det stemme? Fikk opp 0-7 på den lista. Trodde jeg haddde 4 hehe

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke installere. Jeg laster ned øverste fil herfra, (har Vista) men etter å ha akseptert Lisence Agreement og startet installasjonen får en melding om at "Could not create key", etterfulgt av en lang rekke tall og bokstaver. Deretter står det "Verify that you have the sufficient access to that key, or contact your support panel". Hva betyr dette? Hva må jeg gjøre for å få dette til å fungere?

Lenke til kommentar
Åjoda, den laster ned, ihvertfall slik jeg forsto det fra loggen. Det kan vi ikke ha noe av med mobilt bredbånd. Da får det stå på vent en liten stund.

 

Den laster ned en liten bunch med data og så begynner den å jobbe med dette. Når den er ferdig med WU-en så laster den opp resultatet og ned en ny pakke.

 

Dette er hva min F@H i Linux sier:

Expanded 238713 -> 1166709 (decompressed 488.7 percent)

Hvis det er snakk om bytes den laster ned, så er det altså ikke mer enn 238 KB.

 

PS! Husk å bytte til riktig TeamID hvis noen av dere har lagt inn den som Terje postet tidligere i dag.

Lenke til kommentar
Off topic, men jeg bare lurer: Det ser ut til at jeg har 7 (eller 8, hvis 0 teller) CPU-kjerner. Kan det stemme? Fikk opp 0-7 på den lista. Trodde jeg haddde 4 hehe

0 teller ja, trolig en bug eller noe som forårsaker at du får opp 8 kjerner.

 

Jeg folder btw på 1 PC og PS3 nå, og skal starte folding på iallefall et par PCer til og en ekstra PS3 snart B)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...