Gå til innhold

Folding@home Innlegg.no Team


Folding@home  

1 stemme

  1. 1. Hva synes du om folding@home?

    • Jeg blir med!
      19
    • Bryr meg ikke om slikt.
      7
    • Jeg må avvente å se litt.
      14


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går det tregt på tross av at dere har et kraftig skjermkort (type Nvidia 8-serie og videre, samt ati 2x,3x,4x serie) så anbefaler jeg å prøve ut gpu klientene. Da får du fart på sakene :)

 

Under spill og tunge programmer så er det selvsagt uaktuelt å ha på folding@home. Men jeg merker stort sett ingenting under vanlig windowsbruk. Folding@home er et program som alle andre på oppgavelinjen som lett kan skrus av/på. Skrur du det av, fortsetter det der du slapp når du starter opp igjen.

Lenke til kommentar
Jeg kjører både CPU og GPU-klient her, maskinen lagger som bare det:p

Merker meg at på GPU-klienten er WU på 20000, mens den på CPU-klienten er på 1500. GPU-klienten blir ferdig mye raskere uansett.

Var ikke måte på hakking, heller! Kommer til å la det stå på når maskinen er inaktiv, burde folde en god del. :)

Lenke til kommentar
Hvordan regner de antall poeng? I skrivende stund har jeg 16WU og en score på 7256, mens Terje har 21WU og 7030 poeng. Har det noe med hvordan folding det er? Har en CPU, en GPU og en PS3 gående så og si hele tiden.

 

Jeg har hatt mye kluss med foldingen i de siste dagene. Klienter som krasjer etc. gjør at jeg nok har fått færre poeng for flere wu's enn deg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...