Gå til innhold

Folding@home Innlegg.no Team


Folding@home  

1 stemme

  1. 1. Hva synes du om folding@home?

    • Jeg blir med!
      19
    • Bryr meg ikke om slikt.
      7
    • Jeg må avvente å se litt.
      14


Anbefalte innlegg

Dete går jo i et heidundrene tempo må jeg si. Har på gpu og ps3 døgnet rundt ca. Gpuen slår jeg av når jeg bruker pcen men rekker å folde en unit på 3-4 timer ca. Tar noe lengere på PS3en.

Fortsetter jeg i dette tempoet tar jeg jo igjen Terje i løpet av 1-2 dager...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mange poeng en får per wu avhenger av hvor raskt det går mener jeg, dvs. hvor kraftig maskinvare en har og hvor mye tid en dedikerer til det. Jeg folder med et radeon 4870 skjermkort samt en ps3, men ettersom jeg både avbryter foldingen med bruk av pc og playstation tror jeg at jeg blir trukket for det. I tillegg har jeg hatt på folding på noen svakere prosessorer, og dermed får jeg ikke store poengsummene :)

 

Morro å se at dere har kommet godt i gang. Etterhvert nå så skal vi prøve å få promotert dette bedre, å komme med fellesmål for innlegg-teamet, som f.eks. å komme under 1000-grensen på rankingen innen årskiftet. Jeg har imidlertid ikke satt meg godt inn i om dette er innefor rimelighetens grenser da..

Lenke til kommentar

Ps3en har foldet siden jeg ble med og pcen har foldet siden da den og men unntak av i dag bare.

Folder på et gtx260 overklokka kort. Vet ikke om det har så mye å si i grunn. Eller om et sli oppsett vil fungere bedre eller ikke. Men jeg folder dobbelt så raskt med skjermkortet enn med ps3en da.

 

Enig i at vi burde ha et mål som vi kan nå.

Syns det var et fint tiltak og sette i gang av dere. nå får playstation også kjørt seg litt.

og pcen står jo på døgnet rundt, så da har den noe å gjøre på natta og!

Lenke til kommentar

Jepp.

 

PS 3 må være den store vinneren her, mine wu's går sakte som sirup dynket i lim. Jeg bruker Pc'en når jeg kan (jeg surfer eller den bare står på), og når jeg ser poengene for dere som har opplyst her at dere bruker en PS 3 så forstår jeg at den nok er en del bedre! Men samma det, er ikke for poengene jeg gjør det.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Den dagen jeg vinner i lotto skal jeg sette opp et par tre maskiner, hver av dem med tre toppmodeller av Nvidia sine gjeldende kort i SLI, bare for å kjøre Folding@Home. Skjønt, sannsynligheten for å vinne i lotto når man ikke en gang spiller det er vel heller liten. Men har nå bidratt med fem WU. Akkurat nå er den nye stasjonære nede for telling. Oppdaget at den ene ram-brikken var død, og Komplett ville ha alle tilbake. :\

Lenke til kommentar

Har drevet med dette en stund for HW.no, men jeg kunne tenke meg å bidra her insteden. Noen som vet hva som skjer med min score når jeg bytter team number på klientene mine?

 

Et kjekt program å ha er FahMon, bruker dette siden jeg folder på serveren og PCen min, den holder oversikt over alle 7 klientene og gir oversikt over PPD og litt forskjellig info om klienten.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...