Gå til innhold

Fortsatt vits med xbox 360?


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Vurderer å anskaffe meg en xbox 360 med modchip fra Xunlock.no.

Da lurte jeg bare på om det i det hele tatt er vits? Eller er det like greit å kjøpe seg en PS3 u/chip for samme pris?

 

Blir vel mest brukt som en type mediasenter, de spillene jeg kunne tenke meg å spille kommer egentlig til begge konsoller: Guitar Hero, Brütal Legend, Skate 2. Og noen flere tilfeldige spill.

 

Håper på noen kjappe svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Live er vel et par hakk bedre enn PSN slik som jeg har forstått det (har selv bare brukt Live og liker det veldig godt) selv om Live jo koster penger for full utnyttelse.

 

Du må nok gå over ønskelista di og velge deretter. eller eventuellt kjøpe deg en PS3 først og så kjøpe en Xbox 360 senere, de er jo ganske billige de billigste.

Lenke til kommentar
Chipen er vel egentlig for å "låne" spill av venner, ta backup og spille dem. Mediasenter blir den jo bare noen ganger når jeg skal streame eller noe, men blir jo prior brukt til gaming.

 

Da får du jo tilgang til et vell av spill, og 360 har jo også et mye større bibliotek enn hva PS3 har skulle du falle for fristelsen og faktisk betale for ett og annet :p Skal du spille hadde jeg kjøpt en Xbox, skal du se på film hadde jeg nok valgt PS3.

Lenke til kommentar

Ok, da er jeg bestemt for en PS3, koster jo bare 3159kr på Komplett.no, så da er det eneste jeg trenger første-spillet!

 

Hvilket spill er det første jeg burde skaffe til PS3? Er åpen for alle slags spill, bare ikke Little Big Planet greier, det blir for kjedelig i lengden :p

Lenke til kommentar
Live er vel et par hakk bedre enn PSN slik som jeg har forstått det (har selv bare brukt Live og liker det veldig godt) selv om Live jo koster penger for full utnyttelse.

 

Du må nok gå over ønskelista di og velge deretter. eller eventuellt kjøpe deg en PS3 først og så kjøpe en Xbox 360 senere, de er jo ganske billige de billigste.

 

 

ærlig talt så syns jeg live og psn er like gode. den greia med at live er bedre fordi du betaler er bare tull (jeg anklager deg såklart ikke for noe, men jeg går liksom etter generell folkemening, som jeg har opplevd selv :p)

 

psn og live er like gode. skaff den du tror du skaffer deg mest exclusives til ;)

siden du liker musikkspill så er det egentlig samme greia :p i så fall anbefaler jeg ps3, siden du kan være fristet til å spille online, men vil ikke betale ;)

Lenke til kommentar

Det blir en PS3 bestilling fra komplett.no i morgen, har bestemt meg, ser mange gode grunner til begge konsollene, men tenker at PS3 bare passer bedre til meg! Bare veldig synd at jeg da kommer sannsynligvis til å misse Alan Wake, men det kan jeg bare prøve hos en kamerat! ;)

 

Disse spillene er på listen over spill jeg skal skaffe:

Bad Company

Skate

Rock Band/Guitar Hero

Brothers in Arms

Gran Turismo/The bourne Conspiracy

 

Kommende:

Foreløpig bare Brütal Legend.

 

Kom gjerne med tilbakemeldinger om spillene eller forslag til hvilke andre spill :)

Lenke til kommentar

Tja.... For å være ærlig så har jeg ikke så mye peil på PSN, og nesten bare Live, men det lille jeg har sett så har Live grust PSN ganske grunding og de tilkommende oppdateringene er ikke å forrakte heller! Ville bare komme med mitt innspill :)

 

Bad Company og Gran turismo ville jeg gått for!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...