Gå til innhold

Fortsatt vits med xbox 360?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg ser ikke helt poenget i posten din MagnarP. Du klager på at han kjøpte seg en "lovlig" xbox med de spillene som yter teknisk sett bedre på Xbox 360 enn på en annen konsoll. Den dagen man skulle begynne å klage på det beste alternativet trodde jeg aldri jeg skulle få se.

Lenke til kommentar
Det er bare et forsøk på å få stakkaren til å føle han gjorde et dårlig valg siden han ikke hørte på MagnarP(yse)

 

Uh, jeg prøver bare å skjønne hvordan folk kan være så slepphendte med pengene sine. 3000kr mer for akkurat det samme er jo realiteten her.

 

Og siden han hadde tenkt å spille kopier på 360, men nå kjøpte PS3, så blir det tusenvis av kroner mer i fremtiden også.

Lenke til kommentar

Spørs vel hva jeg har tenkt å gjøre med ps3'en min Magnar (eller hva fan)?

 

Kompisen tok med seg sin xbox 360 hit for å sammenligne, angrer ikke et sekund på ps3, ser også på .avi filmer, noe som visstnok ikke var mulig før eller noe sånt, så nå er det bare pluss med ps3 :)

 

Kos deg med 360'n din MagnarP :rolleyes:

Lenke til kommentar

Ser du ikke nevnte Uncharted blant spillene du skal ha. Det er rett og slett knall. Og dessuten kommer Uncharted 2 som ser ut til å bli flere ganger bedre til høsten og du bør spille eneren først. Dumt å ha en PS3 uten Uncharted i samlingen.

 

Gratulerer med PS3 forresten:)

Lenke til kommentar
Det er bare et forsøk på å få stakkaren til å føle han gjorde et dårlig valg siden han ikke hørte på MagnarP(yse)

 

Uh, jeg prøver bare å skjønne hvordan folk kan være så slepphendte med pengene sine. 3000kr mer for akkurat det samme er jo realiteten her.

 

Og siden han hadde tenkt å spille kopier på 360, men nå kjøpte PS3, så blir det tusenvis av kroner mer i fremtiden også.

Blir sjokkert hver gang jeg leser postene dine, du gjør ingenting annet enn å kritisere andre og forsvare Xbox360 konsollen. 100% av postene dine går med på å spre negativitet! Han var ikke slapphendt med pengene sine, han har fått mye for pengene sine spør du meg. Dette er en konsoll han glatt kan ha på stuen sammen med damen som et knallbra mediasenter og ikke minst blu-ray spiller.

Er også massevis av titler som kun finnes på PS3 som er verdt å få med seg. Så er virkelig smak og behag her.

 

Smile be happy MagnarP!

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...