Gå til innhold

Fortsatt vits med xbox 360?


Anbefalte innlegg

Live er vel et par hakk bedre enn PSN slik som jeg har forstått det (har selv bare brukt Live og liker det veldig godt) selv om Live jo koster penger for full utnyttelse.

 

Du må nok gå over ønskelista di og velge deretter. eller eventuellt kjøpe deg en PS3 først og så kjøpe en Xbox 360 senere, de er jo ganske billige de billigste.

 

 

ærlig talt så syns jeg live og psn er like gode. den greia med at live er bedre fordi du betaler er bare tull (jeg anklager deg såklart ikke for noe, men jeg går liksom etter generell folkemening, som jeg har opplevd selv :p )

 

 

Jeg bruker selvfølgelig ikke det at du betaler for Live som et argument for at det er bra, det er vel snarere tvert i mot. Men det du betaler for i dette tilfellet fungerer veldig bra og har et godt brukergrensersnitt.

Jeg har selv aldri fått prøvd PSN men jeg tillater meg selv å tro at det ikke er like bra som Live, fordi Live rett og slett har eksistert lenger og fordi Microsoft jo kan et og annet om bruken kommunikasjonsmuligheter.

 

Nå endte jeg opp med å bruke ca 5000 mer på pc enn hva som var planen så jeg har lagt mine PS 3 planer på is frem til jeg skal flytte nærmere høsten.

 

Edit: kutta quoten.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har selv aldri fått prøvd PSN men jeg tillater meg selv å tro at det ikke er like bra som Live, fordi Live rett og slett har eksistert lenger og fordi Microsoft jo kan et og annet om bruken kommunikasjonsmuligheter.

 

Er vel bedre å diskutere og gi tips vis du har erfaringer fra begge delene. Og anta at Live er bedre fordi Microsoft kan sakene sine er jo ikke akkurat noe argument.

 

Med det sagt så har live en del funksjonalitet jeg gjerne skulle hatt på PS3en. En del av live sine funksjoner i PS3en sitt brukergrensesnitt hadde vært perfekt for meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har selv aldri fått prøvd PSN men jeg tillater meg selv å tro at det ikke er like bra som Live, fordi Live rett og slett har eksistert lenger og fordi Microsoft jo kan et og annet om bruken kommunikasjonsmuligheter.

 

Er vel bedre å diskutere og gi tips vis du har erfaringer fra begge delene. Og anta at Live er bedre fordi Microsoft kan sakene sine er jo ikke akkurat noe argument.

 

Med det sagt så har live en del funksjonalitet jeg gjerne skulle hatt på PS3en. En del av live sine funksjoner i PS3en sitt brukergrensesnitt hadde vært perfekt for meg.

 

Live brukere er desperate etter å rettferdigjøre de 500 kronene de bruker på Live i året. Ganske sykt hvordan folk kan unnskylde de merkeligste ting bare fordi man selv eier/kjøper det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...