Gå til innhold

"Varer" til kvelden

Silenoz

Anbefalte innlegg

Skrevet

vodka.jpg

Tror dere det holder til kvelden? :p

Seriøst. Hvor mange kvelder holder det til? tipper en 6-7, da med litt Smirnoff Ice i tillegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger du hjelp for å beregne hvor mye drikke du skal ha til i kveld?? :roll: Sorry, men må si at det er patetisk. Er jo 100 ting som påvirker dette (bare gutter, jenter, tynne folk, hvor fulle, vorspiel eller fest +++?)

Skrevet

Trenger ikke hjelp, klarer meg fint.

For øvrig er det kjekt å vite hva det er man triller i seg. Er skeptisk til kannekjøp. ;)

Skrevet

:cry: btw så blir det ikke noe festing på meg. De ville ikke komme å hente meg så da gidder eg ikke.

Ja eg er lat idag men det er været (varmen) og jobben sin feil :cry:

Skrevet

her kunne jeg skrevet noe som ødelegger innlegget til Silenoz fullstendig. Men jeg tror jeg dropper det. Vil likevel nevne at;

Bildet ligger på min webserver

Bildet er tatt med mitt kamera

Bildet er tatt i huset mitt

Flaskene står fortsatt i huset mitt :D

Silenoz bor ikke i huset mitt :lol:

Skrevet

Ja eg er lat idag men det er været (varmen) og jobben sin feil :cry:

Været er helt sykt! 30 grader i skyggen og 17-18 grader i ELVA ! (som vanligvis er 11-14 nå.... :woot: )

Skrevet
enig med arctic sånn får du mye billigere på kanne :yes::yes:

Eller i Portugal :) 60 kroner for en liter smirre..

Hvorfor skal andre alle drikke og ha det artig når jeg ikke har penger? :grumpy:

Hvorfor skal andre alle drikke og ha det artig når jeg skal jobbe i morgen? :grumpy:

Skrevet

Btw eg kjedet meg så mye hjemme at eg bestilte taxi og turete bort til festen. Styrtet sprit og greier på 2 timer så eg var temmelig full. Jaja natten var både vellykket og hadde en dårlig avslutning. Danset med en digg dame som eg senere slikket brystene på og befølte :D hehe men ikke noe sex :(

Anyways på taxi køen begynte eg å kødde meg med noen idioter (Var jo drittings :oops: ) anyways fikk kjeft av kompisene og begynteå krangle med de. Da vi kom hjem til han så begynte han å slenge dritt så eg bare tok turen og ba han om å dra til helvete. :(

Gidder ikke å snakke med han nå. :grumpy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...