Gå til innhold

Hva var det siste store utførelse du gjorde i et spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde nettopp "Leeeeroooy!" achievementen i WoW. Går ut på å drepe 50 (tror jeg) av en spesiell type drage i en dungeon iløpet av 5 sekunder (tror jeg). Det samme stedet som Leeroy Jenkins løp inn i i den berømte videoen hans. Man får tittelen Jenkins om man klarer den.

Skrevet

Gormers.png

Sier ikke så mye for folk som ikke har spilt det, men å få 92 mill i evolved mode var det siste store utførelsen jeg gjorde i et spill hvis vi ikke tenker på noe achievementsrelatert.

Skrevet

vanskeligste vanskeligsgrad (husker ikke om d var hard eller impossible elens) på prince of persia for Wii... siste bossen der var faen hard :p

Skrevet

Få alle hodeskallene på Halo 3 var også en liten utfordring husker jeg. Jeg brukte ikke Youtube, bare litt. ;)

Skrevet

Call of Duty: Modern warfare på veteran må fram var noe av det som har bringt fram ekstreme mengder hat i meg.

Men i gjengjeld fikk jeg en ekstremt god følelse når jeg rundet det.

Skrevet (endret)

Bare achievements som teller som en stor utførelse nå for tiden..? Da er jo den tråden her unødvendig...

edit: nice lolidude xD

Skjønner ikke hvordan man låser opp dem siste karakterene men har ikke giddet å sett på nettet heller.

Endret av Gormers
Skrevet
Bare achievements som teller som en stor utførelse nå for tiden..? Da er jo den tråden her unødvendig...

edit: nice lolidude xD

Skjønner ikke hvordan man låser opp dem siste karakterene men har ikke giddet å sett på nettet heller.

Jeg bare sa det siden det høres litt teit å si utførelse xD

alle slags form for utførelse er jo bra, impossible mode på dead space på pc er jo ikke en achievement sånn sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...