Gå til innhold

Anmeldelse: Fight Night 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har gledet meg stort til dette spillet, blir helt enormt å teste det selv. :D

 

Skal teste spillet i kveld, gleder meg enormt. Er veldig stor fan av de tidligere spillene, men fikk litt blandede følelser etter demoen av FN4. Men får se etter å ha testa det skikkelig :)

 

 

Musikken er også god, der det ikke overraskende går mest i R&B og Hip-hop.

 

Der ble spillet uaktuelt for min del. Finnes det noen mulighet for å bruke egen muskk i dette?

 

Har heller ikke sansen for så mye av denne musikken, så håper det er mulig å bytte ut med annen musikk ja :) eye of the tiger for eksepel. hehe.

Lenke til kommentar

Har spilt rimelig mye Fight Night: Round 3. Der valgte jeg kontrolleroppsettet som lot meg slå med knappene (ABXY). Jeg har bare såvidt prøvd en debug-versjon av FN4, der fant jeg ikke et slikt kontrolleroppsett. Gidder noen kontrollere om det finnes i butikkversjonen? Må man slå med høyre analoge stikke? Trivdes best med knappene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er mye negativt med spillet, særlig online og character creation.

 

Du kan ikke lage character som i Fight Night 3 som hadde et suverent creation. Men dersom du opplaster bilde via Live konto, får du de samme funksjonene. Litt kult du kan laste inn et bilde av deg selv, men tragisk at du får ikke de avanserte mulighetne uten å gjøre det.

 

Online er helt grusomt. Folk benytter seg av denne counter attacks "explointen" der dem rister som gal og kunn slår med counters. Og andre bare stormer deg og slår i magen helt til Stamina er vekke på deg.

 

Greit spill, men de burde jobbet mer med hvordan Online skulle fungere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...