Gå til innhold

Her er det 5 lekre konsollspill!!


Toman18

Anbefalte innlegg

http://spillmagasinet.no/default.aspx?sect...&id=2653552

 

Det kom det som vanlig 2 av mine favorittspill nemlig Killzone 2 og Uncharted Drake's Fortune til PS3 :). Da tenker jeg hvordan God Of War 3, Uncharted 2 osv se ut når det finnes allerede toppgrafikk i noen spill...

I mitt hode så er det Killzone 2 jeg kommer til å huske som mitt grafikkspill lenge!!! Makan så bra det er, må oppleves :)

Dem 2 er blant det fineste jeg har sett på konsoller idag...

 

Jeg håper på at Crysis 2 kan ha litt bedre grafikk en pc på medium da blir jeg fornøyd med rundt 30fps stabilt :)

Hadde det vært pcspill som var med der så hadde Crysis stillet like høyt som Killzone 2 :)

 

Savner Gears Of War 2 på den lista fordi dem legger seg høyere en alle spill til 360en angående grafikken med store monstrer, bra flyt, karaktermodellene skarpe :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Mirrors Edge, Grand Theft Auto, Gears of war 2 og Killzone 2 er vel de leksreste jeg kommer på nå som jeg har prøvd. Selv om Uncharted så helt knalllekkert ut.

Lenke til kommentar

Metal Gear er grafikk spillet spillet B)

Og Cod spillene B)

Killzone2

finner ikke bedre spill i hjernen som jeg setter pris på grafikk messig.

Må si jeg likte The Darkness men er jo gammelt det nå...

Gta var jo ikke så bra at det gjorde noe mann............

Lenke til kommentar

Banjo-Kazooie Nuts&Bolts ser kort og greit utrolig ut (til tross for litt lite AF). Stilen til Bioshock elsker jeg, samme med Halo 3. Mirror's Edge er et pent spill og Mass Effect er uten tvil det spillet som imponerer meg mest grafisk. Klager ikke på Resident Evil 5 heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...