Gå til innhold

hva syntes dere er best age of empiers eller warcraft?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har intrykket av at AoE såklart er mye mer avansert i oppgraderinger, Eraer og bygging generelt, dog det følger historie føler jeg også man kan lære noe av det.

 

Men syns Warcraft universet er appelerende og det er et generelt bra rts med tanke på kombinasjon og kamper, spesielt det å bruke heroer i wc3. Syns dog warcraft 2 er det beste, vintage blizzard.

Lenke til kommentar

Denne var ganske vanskelig fordi jeg elsker begge 2!!!

Men her må man velge en og for min del så blir det Warcraft 3 fordi den storydelen der er konge, og elsker dem heroene der :)

 

Vurderer sterkt å finne fram spillet å spille det igjen da jeg mener det er det beste pcspillet som finnes :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Så for å omformulere litt.. er det artigst med tilsynelatende histroisk rikitige kamper.. eller oppdikted fantasy univers.

 

For en ting som er sikkert er, strategi, gameplay og balanse er begge disse spillene top of the line. De har forskjeller men dog bra på henholdsvis hver sine måter.

 

Selv spilte jeg nok mer AoE en WC3.. egentlig ingen god grunn for det.. begge er fantastiske spill og jeg er ikke nødvendigvis en person som foretrekker det ene foran det andre her.

 

It is a Tie :p

Lenke til kommentar

Er vel ikke riktig å sammenligne disse spillene. På ene siden så har du jo Warcraft, som er et rts med oppdiktet historie, helter, en massiv onlinedel og som består av et voldsomt stort univers.

 

Andre siden er Age of Empires, som følger menneskets historie, med forskjellige raser/nasjoner, eraer, teknologier, styrker, dog ingen helter (rett meg?) og jeg har desverre ikke prøvd multiplayer.

 

Akkurat nå fant jeg ut at jeg må spille AoE igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...