Gå til innhold

Heroes of Newerth - Et nytt spill fra S2Games!


Anbefalte innlegg

Please refrain from posting any new threads or message regarding the server problems. We are aware it is happening and we are on the case. We are working as hard as we can to get this resolved as quickly as possible.

 

Please be patient and realize this is a beta. We have just made some seriously significant improvements to our DB cluster, our Master Server, our Chat Server, and our patching process. These were all the systems that were or soon would be stressed by volume. Believe it or not, these changes happened very quickly for the amount of work that had to be done. Most of this stuff is transparent to the end user, except when bugs like this creep up. These upgrades all began after the 0.1.30 patch (see what I mean by quickly).

 

I apologize for the downtime but these things happening during the beta gives us a better opportunity to avoid them once the game is retail.

 

Thanks everyone.

 

Ikke lenge igjen til pollen stenger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som sagt kan jeg gjerne hjelpe til som moderator på et evt. nytt forum :p

 

Anyways. Den nye updaten i dag var helt fucka.. Ingenting fungerer som det skal lengre :wacko:

 

Moderatorer trengs :) Eneste jeg har igjen på forumet er og legge til diverse kategorier osv! Og som jeg sa til Evilleader, så kommer jeg til å kjøpe et domene til forumet om det blir aktivitet der :) Håper det er interesse for dette!

 

Som sagt: Sign me up :p

 

x2

Lenke til kommentar

Da oppretter jeg klanen. Hvilken Tag er folka lystne på?

 

Edit: De som vi kan bruke er: FT, FO, FR (egentlig ikke, siden alle vil tro at vi er franske) og F. De forskjellige kan muligens allerede være tatt.

 

Edit: Selv ville jeg først prøvd "F", og så FT.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Det er fordi serverne er nede.

 

Og dette er ingen FAIL av S2, husk at vi er inne i en BETA. At slike feil oppstår er igrunn bra, for da blir det retta opp i før final release!

 

Har ingen problemer med at dem sliter. Er som sagt, en beta, som er til for at ting skal testes ut.

Lenke til kommentar

Forstår det :D, elsker S2Games uansett har fulgt dem gjennom lanseringen deres av Savage 2.

 

Vi får den feilen fordi oppdateringsserverne er nede?

 

KimG, trenger administratorrettigheter for å opprette kategorier på forumet....

Endret av EvilLeader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...