Gå til innhold

Heroes of Newerth - Et nytt spill fra S2Games!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har satt opp et forum som så og si er klart for bruk til HoN, for nordmenn! Må bare gjøre noen småfikser her og der før jeg kan gjøre den offisiell! Håper at det er interesse for dette. Føler at det blir litt kaos med alt i EN tråd, slik som det er her. Derfor jeg mekka et forum som er beregnet på HoN only.

 

Link?

 

Link kommer når alt er i orden. Har ikke fått satt opp så mange kategorier osv enda. Men det kommer :) Tenker at i kveld eller i morgen så er det rimelig ferdig.

Lenke til kommentar

Jaja, alle kan da umulig bli fornøyde, derfor valgte jeg å ta det over avstemning hvor det navnet majoriteten velger ut blir valgt...

 

 

Kunne jo lagt det til i avstemningen, men alt blir jo så upresist hvis jeg fortsetter å fjerne/legge til i ny og ne.

 

 

Komisk, møtte nettopp en nordmann i LoL og vi skal nå prøve HoN xD

Endret av EvilLeader
Lenke til kommentar
Som sagt kan jeg gjerne hjelpe til som moderator på et evt. nytt forum :p

 

Anyways. Den nye updaten i dag var helt fucka.. Ingenting fungerer som det skal lengre :wacko:

 

Moderatorer trengs :) Eneste jeg har igjen på forumet er og legge til diverse kategorier osv! Og som jeg sa til Evilleader, så kommer jeg til å kjøpe et domene til forumet om det blir aktivitet der :) Håper det er interesse for dette!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...