Gå til innhold

Heroes of Newerth - Et nytt spill fra S2Games!


Anbefalte innlegg

Du er irriterende Carxdm
Vet det :p. Og KimG når kan vi få se forumet?? Blir deilig å ha alt på et sted. Æsj au.. Mora mi jagde meg ut fra pcen så jeg får ikke spillt mer før senere. :(

 

Er veldig nærme nå :)

 

Gjør noen småting atm, så enten i kveld eller i morgen! :)

Endret av KimG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er greia med Frost klanen er at NerdRage her for noen dager siden lagde en klan med navn Frost og tag F. Det var etter at navnet Frost hadde kommet opp her i tråden. Nå er den guilden inaktiv, og det er to muligheter:

 

1. Det er fortsatt noen veldig få inaktive medlmmer igjen i Clan Frost

2. Systemet har ikke oppdatert, så selv om klannavnet ikke lenger er i bruk, har ikke systemet lagt merke til det enda.

 

Jeg har sendt en pm til en S2 fyr på beta-forumet, og venter fortsatt på svar.

 

Edit: Er det noen som kan kode en webside til det norske hon communitiet? Da snakker vi om ordentlige saker, og ikke bare et lite lekeprosjekt. Hvis det er noen som er interessert, vær snill å ta kontakt over PM, eller over MSN på [email protected]

Endret av Error
Lenke til kommentar

Hei til alle Heroes of Newerth (HoN) spillere, og alle som venter i spenning for å få tak i en beta invite.

 

Spillet Heroes of Newerth er som mange vet fortsatt i closed-beta, men her i Norge har pågangen faktisk vært ganske stor for å kunne spille dette spillet. Når den tid er kommet at HoN blir sluppet ut til allmennheten er vi derfor sikre på at brukerbasen kommer til å gå rett i sky.

 

Vi mener derfor det er viktig å kunne tilby en ordentlig webside hvor HoN spillere over hele Norge kan samles den dagen spillet blir utgitt, og tilby førsteklasses guider, nyheter, konkurranser, forum og diverse andre ting.

 

For å få til dette har vi allerede begynt å planlegge en side. Prosjektet er fortsatt ungt, og til nå har vi kun fått satt opp et enkelt forum. Vi er fortsatt i prossessen med å forbedre forumet, men vi mener at det å åpne tilgangen for norske HoN-spillere, da i første omgang brukerne her på Gamer.no bare tilføyer gode ting.

 

Vi regner med at aktiviteten på forumet ikke vil være så ekstremt kraftig i starten, men vi satser på å hele tiden tilføye nye ting, og dermed øke brukerbasen litt etter litt.

 

Derfor velger vi nå å åpne det første norske Heroes of Newerth samfunnet. Vi håper at dere vil besøke oss, og foreslå nye ting vi vil gjøre.

PS: Vi kommer til å kjøpe ett nytt domene så snart interessen for siden øker litt.

 

Med vennlig hilsen

KimG, Error og EvilLeader!

Endret av Error
Lenke til kommentar

hei laster ned spillet no og gleder meg til å spille det, heter snuffykid so add meg til friends og vist noen her har flere gamer.no friends plz skriv namn ;p ps: bruker dere ventrilo vist dere gjør det send vt info plz xD ,og bruker dere 1spesiel channel/room i ingamelobby ?

Endret av snuffykid
Lenke til kommentar

Prøvde den greia hvor du skrev facebook mailen for å få en invite men har ikke fått en. Prøvde demigod igår og det var mildt sagt elendig. Dette ser derimot drit bra ut. Jeg har en uke igjen av ferien og dama er borte hele uka = jeg kan spille så å si 24/7.

 

Noen som vil gi meg en invite? spilte endel dota før i tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...