Gå til innhold

Heroes of Newerth - Et nytt spill fra S2Games!

Anbefalte innlegg

Skrevet

fragbite.se er ikke hvilken som helst side heller :p Den er en av den største og beste e-sport siden som er ute på intrawebzen. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Third that. Men nå kan jeg ikke spille Noobs only matcher lenger. Men faen ta det da jeg eide et helt lag med 1.3 -2.1 i kpd nå nettopp med accursed jo... Med accursed en som ikke skal ta dmg.

Skrevet

www.Tfortress.no i samarbeid med Onlinegamer.se (begge TF2 sider) har skaffet 50 betanøkler. Det er ikke store greiene, men med tanke på hvor små vi er, så var det ikke spess vanskelig å få til.

Spurte rett ut til hu Lulu dama : Heisann, har ett lite community, muligheter for å få 50 nøkler til en konkuranse eller noe?

(bedre formulert, men basicly det jeg sa).

Så om noen eier / er med i ett større forum eller noe, bare spør om keys å gi ut!

Skrevet

Er spillet nybegynner vennlig? Jeg har litt erfaring med DoTA, men det var alltid på et eller annet kompis-lan for moro skyld. Ikke noe seriøst med andre ord.

Jeg har spectatet et par DoTA-matcher hvor min fetter var med, og det virker som om folk blir fort irritert hvis noen gjør feil. Så gjelder dette også i HoN?

Skrevet
Er spillet nybegynner vennlig? Jeg har litt erfaring med DoTA, men det var alltid på et eller annet kompis-lan for moro skyld. Ikke noe seriøst med andre ord.

Jeg har spectatet et par DoTA-matcher hvor min fetter var med, og det virker som om folk blir fort irritert hvis noen gjør feil. Så gjelder dette også i HoN?

Samme i HoN som i dota, ganske hardt community. Er likevel mange nybegynnere som spiller i denne betaen nå, så er mye lettere å finne spill på eget nivå. Dersom du har venner/clan etc å spille med i tillegg bør det gå greit.

Skrevet

Ja, folk blir litt små irritert over noobs! Men det finnes MANGE "noobs only" kamper som du kan spille. Så er ikke noe stress.

Skrevet

De første kampene vil nok gå ganske dårlig, som regel, men bare prøv og prøv igjen, du vil til slutt begynne å få en viss sans for hvordan ting funker, og da vil ting bli lettere og du vil begynne å vinne mer og mer.

Skrevet
www.Tfortress.no i samarbeid med Onlinegamer.se (begge TF2 sider) har skaffet 50 betanøkler. Det er ikke store greiene, men med tanke på hvor små vi er, så var det ikke spess vanskelig å få til.

Spurte rett ut til hu Lulu dama : Heisann, har ett lite community, muligheter for å få 50 nøkler til en konkuranse eller noe?

(bedre formulert, men basicly det jeg sa).

Så om noen eier / er med i ett større forum eller noe, bare spør om keys å gi ut!

Haha, nice :D. Får se hva slags konkurranse det blir ;) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...