Gå til innhold

Heroes of Newerth - Et nytt spill fra S2Games!


Anbefalte innlegg

haha, spilte mitt første game akuratt nå, og er mektig imponert!

 

Når jeg skjønte shoppen var det jo også genialt! Slutt med jall ved å huske alle shopper og hva de selger der, for å så finne rett recipe, nå var det bare å velge recipen, og så kjøpe alt derifra, digg!

 

Menneh, finnes det noen toggle enemy lignende ting, slik at det er enklere å se fiender?

 

 

Hvis du trykker på "Æ" ingame, så får du frem HP baren konstant, noe som er kjekt med tanke på last-hit og denies.

 

Og der ser du og at enemy heroes har en rød ramme rundt hp bars.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen hjertelig!

 

Hvordan er det med norsk community ingame? Noe form for irckanal / kanal på den ingamechatten eller er det kun friendlistting?

 

Finnes det en norsk / internasjonal irckanal (helst på quakenet, men alt går)

 

Hei, Lurte på om det var mulighet å få en Invite?

Så litt interresant ut.

Hvis noen har en Invite til overs eller noe.

Sende en PM eller til min E-mail. ([email protected])

 

På forhånd takk:P

 

GREAT SUCCESS!

 

[email protected]: invitation sent.

Lenke til kommentar
haha, spilte mitt første game akuratt nå, og er mektig imponert!

 

Når jeg skjønte shoppen var det jo også genialt! Slutt med jall ved å huske alle shopper og hva de selger der, for å så finne rett recipe, nå var det bare å velge recipen, og så kjøpe alt derifra, digg!

 

Menneh, finnes det noen toggle enemy lignende ting, slik at det er enklere å se fiender?

 

Enig med det om shoppen, husker dota hadde alltid problemer med å huske hvilken shop jeg kjøpte hva, systemet i HON er jo genialt i forhold, hvor de har samla alt på et sted.

 

Edit: Kaller meg Nitrius ingame, om noen skulle være interessert i en kamp eller to.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Menneh, finnes det noen toggle enemy lignende ting, slik at det er enklere å se fiender?

Du kan trykke "æ" for å få opp permanent hp barer, det gjør det litt enklere. Eller er jeg enig at det av og til er vanskelig å se forskjell på venn eller fiender. Spesielt på minikartet siden man bare kan se fargen til en helt når flere helter står tett sammen.

Lenke til kommentar
Sorry guys - no patch today.

 

We need to do some additional testing on our new pub ranking, and the Valkyrie hero could use a bit more polish too. There are a couple other details that need to be worked out, and a couple new features we're trying to sneak into this patch (including improvements to the Game List - you will be able to "thumbs down" certain options as well as say what you prefer).

 

We're aiming to patch early next week. Apologies for the delay!

__________________

 

 

Husk, jeg sender ikke invite uten at den som vil ha invite sender meg mail, orker ikke å skrive tilbake for å spørre om mail...

Endret av EvilLeader
Lenke til kommentar

Heisann!

 

Jeg har spilt dota i 2 år nå og har følgt med på dette spillet ganske lenge, jeg ante ikke hvordan man fikk beta keys men finner ut nå at man kan sende beta keys til venner etc.

 

Hvis en eller annen har lyst å sende meg en key setter jeg virkelig stor pris på det.. Har sett alt av trailere til dette spillet og det ser så utrolig bra ut.

 

Btw har akkurat blitt medlem her :) dette er min første post, så det viser vel egentlig hvor desperat jeg er. Hehe!

 

Setter veldig stor pris på hvis noen orker eller vil sende meg en key. :)

 

Send gjerne mail her: dainai90(at)gmail.com

 

Mvh Sealine

Endret av Sealine
Lenke til kommentar
haha, spilte mitt første game akuratt nå, og er mektig imponert!

 

Når jeg skjønte shoppen var det jo også genialt! Slutt med jall ved å huske alle shopper og hva de selger der, for å så finne rett recipe, nå var det bare å velge recipen, og så kjøpe alt derifra, digg!

 

Menneh, finnes det noen toggle enemy lignende ting, slik at det er enklere å se fiender?

 

 

Hvis du trykker på "Æ" ingame, så får du frem HP baren konstant, noe som er kjekt med tanke på last-hit og denies.

 

Og der ser du og at enemy heroes har en rød ramme rundt hp bars.

 

Det er også en knapp opp til venstre på minimap som "toggler" mellom player-color og team-color.

Lenke til kommentar

For alle dere som sier at det er lite heroes etc, tenk alt det arbeide de må igjennom for å lage en ny hero? Designe, tegne, animasjon etc etc. Massevis av testing osv.

 

Så tenker du dota, Icefrog har ikke lagt en eneste hero, han har alt han trenger fra selve spillet. Han må bare endre på spells eller litt på utseendet som han har gjort med specctre for eksempel.

 

HoN har mye mer arbeid en det dota har når de skal adde en hero.

 

bare tenk litt på dette heller før dere whiner på at det lite hero's etc.

 

 

Btw: Er fortsatt ute etter beta key! :

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...