Gå til innhold

Heroes of Newerth - Et nytt spill fra S2Games!


Anbefalte innlegg

Styr unna om du har spillt dota, dette er det samme med samme balanse færre heroes (4 nye om jeg husker korrekt).

 

Om du ikke har spillt dota kjør på.

 

Etter at jeg prøvde det hadde jeg ikke lyst til å returnere til Dota :) Så mye bedre respons på heroes, bedre grafikk og at det er et standalone spill gjør det veldig enklere ^^

Endret av NerdRage
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri spilt DotA, men kan si meg være enig, har hørt at DotA har 90 og noe helter mens HoN har rundt 42. Men uansett, spillet blir oppdatert aktivt, nye ting kommer på plass, kan jo lese tilbake på forrige side og se at flere helter kommer (samt. nye baner).

 

 

Fant noe spennende :p:

What about the ability to reconnect to a match after getting disconnected?

Persistent stats tracking?

Lagless/no delay play no matter where the server is and who is host?

Ability to host on ANY computer, with no need to forward ports or mess with firewalls?

Ranked play/matchmaking?

Community management systems (friends list, clan lists, built-in banlists, ignore lists, etc.) made specifically for this game instead of WC3?

Multiple maps?

No engine limitations?

Ability to sort games by game type and see exactly what kind of game it will be before joining, without having to scan game names?

No map hacks or hacks of any other kind?

 

There are hundreds of improvements in HoN over DotA, that's the point. This is only a very small list. It's fine to not want to play or enjoy HoN, everyone has a right to their own opinion, but don't spread lies about a product to try and make others believe your opinion.

 

Kilde: http://www.playdota.com/forums/showpost.ph...p;postcount=774

Endret av EvilLeader
Lenke til kommentar
Styr unna om du har spillt dota, dette er det samme med samme balanse færre heroes (4 nye om jeg husker korrekt).

 

Om du ikke har spillt dota kjør på.

Det er en beta og de holder stadig på å legge til flere heroes, hvis folk lurer på hvorfor man burde prøve ut HoN så les denne tråden: http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=2254

 

Var det ment som et spøk? Bare de med beta kontoer får logget seg inn på forumet, men for de som er interessert og tviler kan nok ta en tur ja :). Aldri prøvd DotA så dette var noe helt nytt for meg :).

 

Et av de store hovedpunktene er cross-platform støtte, Windows, Linux og Mac er alle støttet!

Endret av EvilLeader
Lenke til kommentar

Kommer alltid til å være skeptikere som har fått et dårlig intrykk av spillet, og av en eller annen rar grunn føler seg pliktet til å fortelle hele verden at spillet er dårlig osv.

 

Absolutt alle som spiller dota burde prøve spillet, virkelig

Endret av Ateuz
Lenke til kommentar

Helt klart mye som må gjøres, både når det gjelder balansering av det som allerede er inne og nytt content. Likevel ser jeg at spillet har enormt potensiale, og selv om originalen akkurat nå er bedre, så sliter jeg virkelig gå tilbake til dota etter å ha blitt vant til HoN

 

Endel som vinkler det slik at en dota clone med forbedring på alle områder er en negativ ting, men akkurat det har jeg vanskelig for å svelge.

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

Må unnskylde til alle de jeg spilte med i går. Lynet slo ned i går i et tre også 2 sekunder etterpå ble hele stua hvor alle lys var helt av lyst fullstendig opp også ristet hele huset, i det samme øyeblikket gikk strømmen og alt. Heldigvis ble ingenting ødelagt.

Lenke til kommentar

Uten tvil.

 

HoN er en ren kopi av DotA, men med masse forbedringer som gjør det vanskelig for meg å gå tilbake. Mangler en del heroes, men det er ikke beta for ingenting, og de har ennå ikke kommet i content fasen.

 

Demigod er utrolig dårlig, så der er det ikke noen konkurranse.

 

Kan ikke uttale meg om LoL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...