Gå til innhold

Heroes of Newerth - Et nytt spill fra S2Games!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som de er gavmilde med invites. Jeg fikk vel en fra evil tidligere i dag og jeg har allerede fått 3 invites før jeg i det hele tatt har fått lastet ned spillet :p

 

Ikke i gibort modus atm tho, men invites burde det være mer enn nok av der ute gitt at de gir ut invites key til alle brukerne per "batch".

Lenke til kommentar
virket ganske morsomt det her selv om det var første gang :) litt klaging av de andre siden jeg var ganske dårlig så de ville bare at jeg skulle stikke.

Men men, alle er ny engang.

 

Sørg for å stikke innom gamer channelen, vi lager private games når vi er mange nok, der man finner alt fra helt ferske til drevne dota spillere. Mye å lære og kun spilling for å ha det gøy.

Lenke til kommentar
----

 

Vet ikke om det var lov å kopiere fra forumet, men pytt, si ifra folkens hvis det ikke er lov.

 

*kremt*

 

Our first portion of testing is to see the installer in action on multiple system configurations and to test our Master Server & Chat Server with multiple game loads. Please keep your feedback accurate and concise and remember: DO NOT SHARE ANY INFORMATION WHAT SO EVER WITH ANYBODY, INCLUDING FAMILY & OFFLINE FRIENDS!

 

We take the NDA very seriously. If you're in this beta, presumably it's to help us make HoN as successful as it can be. Part of that means not leaking ANY information. For various reasons it is very important that news of HoN does not get out before we are ready for it to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...