Gå til innhold

Gjett hvilket spill ut ifra et sitat-leken


Anbefalte innlegg

Husker det var en slik tråd på diskusjon.no, så jeg lager en her også. Det leken går ut på, er at en person sier et sitat fra et spill. Så må nestemann prøve å gjette hvilket spill sitatet er fra, og hvem som sier det.

 

Eksempel:

 

Person. 1: Gjett sitatet: "What are these guys made of, shit?"

Person 2: Hm, den var vrien. Kan spillet være Gears of War og personen være Marcus Fenix?

Person 1: Korrekt.

Person 2: Alright! *Neste sitat*

 

Har ikke den som gjettet riktig postet et nytt sitat innen 4 timer kan en annen poste. Det er lov å komme med hint.

 

Det er ikke lov til å bruke Google eller andre søkemotorer til å finne fram til et sitat! Men siden folk sikkert kommer til å gjøre det uansett, anbefaler jeg at man av og til poster sitater som kan være vanskelig å søke seg til.

 

 

Da starter jeg :)

 

"Remember that time you thought I tried to murder you? And you were like: No way. That was great"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

n00bs -__-

 

Why the Hell do you call me Travis? "Travis!" Like you're my friend or something! Who the fuck do you think you are?!

 

I wanna be number one. How's that? Short and simple enough for ya? It's gonna be a long, hard road. But who knows? Could kick ass. Could be dangerous. Could totally suck. Whadaya say, bro? Join me. Let's see how far we can take this. And for you there, holding the Wii Remote right now, just press the A button. Let the bloodshed begin!

 

Sier svaret snart.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...