Gå til innhold

Battlefield 3 bekreftet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JAAA! ENDELIG! Tør jeg foreslå offisiel fridag når dette spillet kommer ut? JA?. NICE! Nå ble jeg overglad!!Gleder meg syyykt mye til dette spillet kommer ut!

 

Digga BF2 så det holdt til de grader!

 

Go DICE go!

 

NICE!

 

*Edit*

Skriveleif :)

Endret av Exlence
Lenke til kommentar
Merkelig at de ikke annonserte dette på E3 men hyggelig å få beskjeden uansett! :)

Ikke merkelig i det hele tatt, syns jeg. Det skjer så mye på E3, og det er så mange oppslag, at man kan være redd for at sin sak forsvinner i mengden. Det er tvert imot genialt å komme med noe slikt når folk minst venter det, for eksempel en uke etter E3 :-)

Lenke til kommentar

Tja, med tanke på at Battlefield-seriens hovedspill har kommet i 2002 og 2005, så er det jo ikke akkurat snakk om "kortest mulig tid". Det at det har kommet mange utvidelser endrer jo ikke på at hovedspillene begge ganger har vært glimrende spill som har drevet sjangeren framover.

 

Har trua på dette og har ventet på beskjeden sjøl, på tide å finne fram infanterispillinga igjen.

Lenke til kommentar

Begynner å bli en stund siden BF2 kom, så det er på tide at det kommer noe nytt. Spiller fortsatt 2142, men det er hovedsaklig en mod (i mine øyne) og en fin puss av BF2. Forhåpentligvis så klarer BF3 å komme med noe nytt, og jeg håper de har lært av tidligere balanse problemer, slik at de første patchene (blir veldig overrasket hvis det ikke kommer noen) kan fokusere mer på fin puss enn å fikse ting som burde vært luktet ut tidligere i utviklingsfasen.

 

Her er det bare å glede seg, og finne frem tålmodighetskremen :)

Lenke til kommentar

Men vi får da iallefall håpe at alt av fokus (ok da, kanskje ikke alt) ligger på PC versjonen. Et Battlefield spill på PC som er laget for konsoll blir bare helt feil. Jeg vil faktisk gå så langt osm å si at jeg håper det kun kommer til PC, selv om jeg ikke har noen PC som vil kunne kjøre det. Battlefield er en serie skapt på PC, for PC, og jeg kan ikke se for meg det på noe annet egentlig.

Lenke til kommentar
Jeg blir sjokkert hvis dette spillet ikke kommer på konsoll. EA sier at de vil ta tilbake litt av markedsandelen som COD har opparbeidet seg, og det kan ikke gjøres uten en trippel-utgivelse (ps3,360,pc).

 

Battlefield 1943 og Battlefield: Bad Company 2 blir begge å ruve over CoD i konsollspillkrigen. Slik har DICE både klart å tilfredsstille EA's salgskrav og skaffet seg tid og tilrettelegging for å jobbe knallhardt på Battlefield 3, og da ekslusivt til PC.

 

BF3 kommer sikkert til konsollene også, men jeg tror det allerede holder med BF1943 og BFBC2 for å holde seg på toppen av spill-lista på konsollene, slik at DICE ikke nødvendigvis må utvilke BF3 til konsoll.

Endret av PcAj
Lenke til kommentar
Battlefield er en serie skapt på PC, for PC, og jeg kan ikke se for meg det på noe annet egentlig.

Vel, battlefieldspillene blir nok stort sett skapt på en myriade av ulik maskinvare og operativsystemer, med alt fra OS X, Linux og Windows i ulike versjoner og utgivelser, slik som alle andre spill. Det er jævlig slitsomt å kode på 360, for 360.

 

EDIT: Men gode nyheter dette. Har spillt alt fra Codename Eagle til BF:BC og kost meg masse med alle sammen, også bare overser jeg 2142 for min del.

Endret av sfRoyal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...