Gå til innhold

Nytt Monkey Island-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har tro på at dette blir morro, på tross av at Telltale produserer det. Jeg har de fleste titlene fra Telltale, og liker dem godt nok. Problemet deres er at grafikkmotoren deres bare ser marginalt bedre ut enn Playstation 2, i tillegg til at karakterene har et lite fint Telltale-preg over seg.

 

Psychonauts fra 2005 ser bedre ut enn alt Telltale har gitt ut i nyere tid. Jeg synes Monkey Island-serien fortjener bedre enn 5 episoder på en slapp grafikkmotor fra folk som ikke skaper serier selv. Alt de produserer er på lisens.

Lenke til kommentar

Her skal det forhåndsbestilles, ja. Snakker om fin utgang på pinsen.

 

Utseende på karakterane er alltid eit tema i overgang fra 2d til 3d-motor. Det var det samme fraå3'eren til 4'eren. Har inntrykk av at "alle" har Monkey Island 3 som sin favoritt og i alle fall sitt faste holdepunkt for korleis Guybrush og resten av gjengen skal sjå ut. Det gir utvilsom utfordringar.

 

Klippa eg har sett så langt lovar relativt godt, syns eg. Guybrush, Elaine og vodoodama såg bra ut. LeChuck stussa eg meir på, men det funker. Karen som fekk ein rett høgre av Guybrush bar, som Ogrim fryktar, preg av Tell Tales grafikkmotor som innimellom gjer at ein ønsker seg litt meir.

 

Men det er Monkey Island! Frå fleire av folka som har jobba med dei tidlegare spela. Trur ikkje vi kunne fått dette levert av betre egna spelstudio.

Lenke til kommentar

Kan ikke si annet at når jeg leste nyheten på e-posten i morges så fikk jeg noen tårer! *fact*

Dette har jeg ventet på og tror Telltale vil klare en god jobb. Krysse fingra på at dette klarer å måle seg med de gamle klassikerene, men TT gjør nok en bra nok jobb til å få dette til å bli gøy! :)

 

Allerede forhåndsbestillt!

Lenke til kommentar

Om der er eit spel du kan selge til meg nesten berre på namnet, må det vere eit nytt "Monkey Island". Når eg i tillegg har trua på Telltale, er der ingen tvil, dette blir førehandsbestilling. :D

 

Kryssar fingrane for at vi får mykje av den gamle stemninga, humoren, og den flotte musikken til Michael Land. Videoen ser (og høyrast) i alle fall lovande ut.

 

Kay

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...