Gå til innhold

Microsoft - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du glemmer at Crysis 2 vil bruke CryEngine 3. Den er langt mer skalerbar og optimalisert. Vi så den enorme forskjellen mellom Crysis og Warhead. Kjører din PC Crysis Warhead godt tviler jeg ikke på at Crysis 2 vil kjøre bra også.

Skrevet
Ohhh...Crysis 2 på konsoller kommer til å bli bra! Like greit å selge hele gaming pc min snart... :p

Jeg solgte min monsterpc for 1 måned siden da jeg aldri brukte den, brukte den kun til msn og internett. Er da ikke vits å ha den, og spilte ikke igjennom Crysis eller Crysis Warhead, spilte vel bare dem to tilsammen 6 timer, og det er ikke bra nok.. Blir fort repetivt!!!

Dette er bra for min del da jeg har 37" FULLHD og hjemmekino skal nyte Crysis 2 på!!

Skrevet

Anbefaler folk å være på fra 18:00 og utover. Blir garantert utrolig mye trafikk, å da gjør det ikke noe å ha streamen klar uten å måtte se på bufring i halvannen evighet.

Skrevet (endret)

Sikker på at det ikke er der de kommer til å havne når showet er over da? Regner uansett med at de har en stream igang om et par-tre timer i god tid før konferansen. :)

Endret av Laland
Skrevet

Sitter og gleder meg som et barn nå, men siden jeg klarte å forsove meg i dag (til 14:30) er jeg ikke sikker på om jeg rekker å få med meg starten. Flott om noen moderatorer kunne oppdatere førsteposten med linker for meg, da jeg sannsynligvis ikke vil rekke å gjøre det i forkant av showet. Jeg kan gjerne fortsette når det har startet, men jeg rekker ikke noe "forarbeid".

Gjest Slettet-o2Xgh2
Skrevet

Da er en egen pc koblet til flatskjermen her på rommet. Ja nå skal det bli konferanse i kvell :D

Skrevet (endret)

15, 16, 17, 18, 19. Er vel mer enn et par timer igjen. :p

Edit: Har forøvrig satt opp en dedikert maskin for å streame og vise bildet på tv'n. Dette blir så bra! :D

Endret av Laland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...